Gå til innhold

Utenlandske telefonnummer

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London
Skrevet

Det har jo slått meg også... Og da får jeg jo aldri vite hvem det var! (men da er det kanskje heller ikke så viktig, da...)

det kan jo hende at det var sonnen min...han ringte Norge ikveld,men det var feil nr foerste gang...*S*

Gjest Liza i London
Skrevet

Hvis det var fra GB, saa kan jeg ihvertfall fortelle hvilen landsdel det var fra om du oppgir de forste fire siffre etter 0044

Skrevet

Nei, jeg har overhode ikke noen anelse. Drømmer om at en fjern/ukjent slektning kanskje har testamentert et stooooort beløp til meg????!!

Åååå, så heldig du er...

*drømmer i vei sammen med mom33*

Hva skal du kjøpe da?

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Et lite tips: vil du ha japansk eller amerikansk telefonnummer, kan du få det på www.skype.com. du bruker IP-telefoni og leier et telefunnummer i USA eller Japan for kr 40 pr mnd. Når du da ringer til noen, vises det et utenlandsnummer.

http://www.skype.com/products/skypein/

Skrevet

Åååå, så heldig du er...

*drømmer i vei sammen med mom33*

Hva skal du kjøpe da?

Hm, det vet jeg egentlig ikke... Kanskje pusse opp mer i heimen? Er beløpet riktig stort kan vi kanskje kjøpe et annet hus? Nei forresten, det vil jeg ikke, det er for trivelig å bo her.

Vaskehjelp er høyt prioritert!

Jepp, det blir oppussing av hus!

Skrevet

det kan jo hende at det var sonnen min...han ringte Norge ikveld,men det var feil nr foerste gang...*S*

Oj, det hadde jo vært litt av et sammentreff!

Nummeret starter på (etter landskoden) 1753.

Dette er rent spennende!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...