Gjest Liza i London Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Det har jo slått meg også... Og da får jeg jo aldri vite hvem det var! (men da er det kanskje heller ikke så viktig, da...) det kan jo hende at det var sonnen min...han ringte Norge ikveld,men det var feil nr foerste gang...*S* 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Hvis det var fra GB, saa kan jeg ihvertfall fortelle hvilen landsdel det var fra om du oppgir de forste fire siffre etter 0044 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Nei, jeg har overhode ikke noen anelse. Drømmer om at en fjern/ukjent slektning kanskje har testamentert et stooooort beløp til meg????!! Åååå, så heldig du er... *drømmer i vei sammen med mom33* Hva skal du kjøpe da? 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Et lite tips: vil du ha japansk eller amerikansk telefonnummer, kan du få det på www.skype.com. du bruker IP-telefoni og leier et telefunnummer i USA eller Japan for kr 40 pr mnd. Når du da ringer til noen, vises det et utenlandsnummer. http://www.skype.com/products/skypein/ 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Åååå, så heldig du er... *drømmer i vei sammen med mom33* Hva skal du kjøpe da? Hm, det vet jeg egentlig ikke... Kanskje pusse opp mer i heimen? Er beløpet riktig stort kan vi kanskje kjøpe et annet hus? Nei forresten, det vil jeg ikke, det er for trivelig å bo her. Vaskehjelp er høyt prioritert! Jepp, det blir oppussing av hus! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 det kan jo hende at det var sonnen min...han ringte Norge ikveld,men det var feil nr foerste gang...*S* Oj, det hadde jo vært litt av et sammentreff! Nummeret starter på (etter landskoden) 1753. Dette er rent spennende! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.