Ade|ina Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg har ord på meg for å være en menneskekjenner, om jeg skal si det selv. Når jeg kaller fyren en møkkamann, så er det ut fra en vurdering av hans evne til å opptre profesjonelt i den oppgaven han er satt til. Her opererer han langt under pari. Selvsagt har jeg like liten anelse (eller interesse for that matter) som deg for hvordan denne karen er privat. Så, i likhet med deg, forholder jeg meg til hans offentlige opptreden. Når han er gjest i min stue, så får'n fan mæ oppføre seg som folk, ikke som et rasshøl. ...look see? Næh, og du ser jo ikke på uansett - annet enn når fruen roper deg inn på teppet :-) Han var som jeg sa litt i groveste laget til å begynne med når det gjaldt språkbruk, men er ikke det lenger. Han sier det som er riktig - stort sett. JEG vet jo best uansett - ikke sant :-) Småeksperter er vi alle. Verre er det med Ole når han ikke har noe pent å si, så kommenterer han klesvalget deres. Idols Kikki Sørum :-o Milde hælvete hadde jeg nesten sagt. Tenk å bli sammenlignet med det spetakkelet der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.