Gjest Hipp hurra for 17. mai Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Bunaden har plissèskjørt, og jeg hadde i grunnen sett for meg at skjørtet skulle være kort. Men er hun litt for "stor" til kort bunad når hun er 6 år, eller nærmere 6 og et halvt? 0 Siter
morsan Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 For stor??? ;-) Hva er jeg, da, som er mange ganger så gammel og fortsatt brukier bunad 17. mai? *S* 0 Siter
Gjest Hipp hurra for 17. mai Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 For stor??? ;-) Hva er jeg, da, som er mange ganger så gammel og fortsatt brukier bunad 17. mai? *S* Bunad med k_o_r_t skjørt, ikke bunad punktum. Bruker bunaden min, jeg, og - med sidt skjørt 0 Siter
morsan Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Bunad med k_o_r_t skjørt, ikke bunad punktum. Bruker bunaden min, jeg, og - med sidt skjørt Åja, ha ha! Det fikk jeg ikke med meg. Men det aner jeg ikke - har ikke datter selv. Rent umiddelbart vil jeg si at det er OK med kort skjørt fortsatt - tror jeg hadde det i den alderen, men det har skjedd en del på de tiårene som har gått siden dengang! ;-) 0 Siter
Gjest Hipp hurra for 17. mai Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Åja, ha ha! Det fikk jeg ikke med meg. Men det aner jeg ikke - har ikke datter selv. Rent umiddelbart vil jeg si at det er OK med kort skjørt fortsatt - tror jeg hadde det i den alderen, men det har skjedd en del på de tiårene som har gått siden dengang! ;-) Jeg får forhøre meg med de jeg kjenner som har jevngamle jenter. Ved nærmere ettertanke er det kanskje sånn rett under kneet som er "riktig" lengde til en 6-7 åring..? Mye rart man skal lure på, gitt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.