Gjest Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Da jeg var mindre, fikk jeg se filmer med karakter en barn ikke skal se. Feks ninja-filmer, skrekkfilmer o.l. I dag er jeg 28 år, og er fortsatt redd for å se sånne filmer. Det jeg tenker er at da jeg var ung ble skillet mellom det som skjedde i virkeligheten og det som skjer på film brudt ned. Det er faktisk enklere for meg å se grusomheter fra virkeligheten på tv enn å se mennesker som er slemme med hverandre på film. Jeg har jobbet mye med meg selv, men har du noen tips om hvordan jeg kan jobbe for å bygge opp igjen dette? Problemet er jo at jeg ikke tør bli med på kino, ikke tør se en film sammen med venner, o.l. -Nikolai 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Kan du ikke velge en litt "snillere" type filmer når du går på kino, da? I stedet for verste skrekk-og/eller slossefilmene? 0 Siter
PieLill Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 La vær å se på de filimene du ikke liker. Hvorfor skal man på død og liv se på slikt? Det er da ingen berikelse. Se heller på noe morsommere og mer menigsfyldt. mvh 0 Siter
Gjest en mamma i nord Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg liker heller ikke skrekk og grufilmer, derfor ser jeg aldri på sånne filmer. Det finnes jo så mye annet å velge mellom. 0 Siter
Gepshy Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Det er en grunn til at det er aldersgrense på filmer. Så den første Alien-filmen i ung alder og ble livredd for at det skulle komme aliens inn i huset i lang tid etterpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.