Gå til innhold

Uspes. uten dusj/WC - - -hos Ving-reiser

Anbefalte innlegg

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Vi eier vi - for samme sum - erta, berta!

Det er et regnestykke. Jeg kan eie eller ha penga i banken i banken er de sikre, og bolig er ikke noen god invstering nå lenger. Og skal jeg senere flytte, kan det bli stort tap her jeg befinner meg. Så lenge jeg er aleine blir det for dyrt å eie. Husutgiftene blir ikke delt på to, og små leiligheter og hus er ikke så mye billigere enn store. Det er dyrt å bo aleine.

Fortsetter under...

Skrevet

Det er et regnestykke. Jeg kan eie eller ha penga i banken i banken er de sikre, og bolig er ikke noen god invstering nå lenger. Og skal jeg senere flytte, kan det bli stort tap her jeg befinner meg. Så lenge jeg er aleine blir det for dyrt å eie. Husutgiftene blir ikke delt på to, og små leiligheter og hus er ikke så mye billigere enn store. Det er dyrt å bo aleine.

Hvorfor syns du det blir for dyrt å eie? - på 11 år har vi tjent 5-600.000,- det er fin egenkapital å ta med om man vil selge - eller presse renter i banken .)

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Hvorfor syns du det blir for dyrt å eie? - på 11 år har vi tjent 5-600.000,- det er fin egenkapital å ta med om man vil selge - eller presse renter i banken .)

Den tida er slutt.

Prisene er så høye at det må stoppe, bolig er ikke lønnsomt å investere i lenger.

Utbyggere biter negler og ber til sin skaper at det holder litt til før det smeller.

Siden jeg ikke hadde penger da det var mest lønnsomt å kjøpe, så er toget gått. Jeg hadde i hvert fall pengene i aksjefond da det steig 60% på et år! Tror ikke det er så lett å slå den.

Skrevet

Det tåler jeg---

Jeg bodd sånn når jeg har vært på tur i syden uten å ha reist charter, det er helt greit det også

Skrevet

Den tida er slutt.

Prisene er så høye at det må stoppe, bolig er ikke lønnsomt å investere i lenger.

Utbyggere biter negler og ber til sin skaper at det holder litt til før det smeller.

Siden jeg ikke hadde penger da det var mest lønnsomt å kjøpe, så er toget gått. Jeg hadde i hvert fall pengene i aksjefond da det steig 60% på et år! Tror ikke det er så lett å slå den.

Vi vurderer å selge og bygge nytt - - -nybygg er ikke steget like mye...

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Det er nok riktig. Lykke til. :-)

Annonse

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Lær av min bror, han tror å kjøpe hus er en god investering, enda prisene er doblet siden 1995 i Oslo, og renta er halvert. Han syns alt er dyrt og har ikke regnet med pengeverdien har gått ned. Han stoppa opp i 1995. Han tok ut pnga fra aksjefond fordi han hadde tapt så mye, akkurat da begynte det å stige.... følelser og erfaringer styrer økonomien. Historikk sier ingenting om framtida i økonomi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...