Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har misforstått totalt.

Skal hun først tegne slike stygge, svarte streker så skal de ikke møtes nesten på midten.

Hun skal sikte fra nesevingene og rett opp. Der skal bryna starte.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• Freya

6

• Åsemor

5

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg tror det er en som syns det er fint, -typen hennes =)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg tror egentlig det her er sykelig jeg.

Jenter som ikke har hatt ordentlig øyebryn-vekst har i alle år følt seg skikkelig stygge pga dette (det ser jo faktisk mye penere ut om man har markerte bryn)... og så er de blitt så BESATTE av markerte øyebryn at de rett og slett ikke ser at det ser stygt ut.

Akkurat som med menn som blir besatte av å bygge muskler - de ser ikke hvor store (og groteske, for mange) de ser ut...

"Akkurat som med menn som blir besatte av å bygge muskler - de ser ikke hvor store (og groteske, for mange) de ser ut"

Er ikke dette en søtnos så vet ikke jeg:

http://www.larrymccusker.com/rosbo/rosbo002.jpg

Skrevet

Hehehe... pappa kommenterte det i dag, og jeg måtte bare se. Herre jemini... det var mindre pent! Aldri sett verre!

*flirer*

:o)

Skrevet

Jeg tror egentlig det her er sykelig jeg.

Jenter som ikke har hatt ordentlig øyebryn-vekst har i alle år følt seg skikkelig stygge pga dette (det ser jo faktisk mye penere ut om man har markerte bryn)... og så er de blitt så BESATTE av markerte øyebryn at de rett og slett ikke ser at det ser stygt ut.

Akkurat som med menn som blir besatte av å bygge muskler - de ser ikke hvor store (og groteske, for mange) de ser ut...

*knegg*

Skrevet

Hun ser jæskla skummel ut! DRITSTYGT!

Snakker om skummel... Så du Shopaholic i dag? Hun amerikanske hadde de skumleste øynene jeg har sett! Kommer nok til å få mareritt i natt.

Skrevet

Snakker om skummel... Så du Shopaholic i dag? Hun amerikanske hadde de skumleste øynene jeg har sett! Kommer nok til å få mareritt i natt.

Hva er det for et program?

Skrevet

Oi, jeg som trodde du snakket om noen av de skikkelig ille opptegna eksemplene jeg har sett. Det der var jo ingenting.

hæ????

Skrevet

UÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! ja, ho var ekkel! Har ikke TV3 vi - - -

Ja, jeg har hjertebank jeg nå!

Skrevet

hæ????

Ja du aner ikke hvor mye jævlig jeg har sett.

*ugh*

Skrevet

Ja du aner ikke hvor mye jævlig jeg har sett.

*ugh*

Hehe

Skrevet

Det virket som om hun sperret opp øynene mer eller mindre med vilje. Når hun var avslappet, så un mye penere ut.

Skrevet

Har ikke sett Fagerstrand, men er generelt enig i at påtegnede øyenbryn ikke er særlig lekkert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...