Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virket som om hun sperret opp øynene mer eller mindre med vilje. Når hun var avslappet, så un mye penere ut.

Ja, gud vet hvorfor hun gjorde det. Når hun smilte og myste litt med øynene var hun jo ti ganger penere.

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• Freya

6

• Åsemor

5

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Huff! De øyenbryna forstyrrer meg virkelig altså!! Kan ikke skjønne hvorfor hun ødelegger utseendet sitt på den måten. Dama er jo søt hun og dessuten virker de som et hyggelig par :-)

Luna21365380663
Skrevet

Det ser jo ut som om hun prøver å dele ansiktet i to! Dumme typen som ikke sier noe..

Hadde jeg gått rundt sånn (la oss ikke håper jeg gjør det..) så ville jeg satt pris på at noen hadde dratt meg til side og fortalt meg litt om hvordan ting kunne vært..

Jeg så engang en ung jente som også hadde tegnet opp brynene. Hun hadde tegnet de opp rett over selve øyet, og i en fin halvsirkel. Hvis hun i Fagerstrand sine bryn ser slik "(" ut, så så hun jeg møtte slik "c" ut.. Klovnebryn..

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Det der har jeg sett på også..Hvorfor vil noen gjøre sånn med seg selv?

Skrevet

Til og med samboeren min har kommentert det.

Og om man mangler øyebryn pga sykdom er man vel ikke nødt til å tegne dem stygt og unaturlig på...?

Tror de fleste gutter liker naturlig sminke best og det der er veldig unaturlig! Samboeren min ser ikke når jeg har ettervekst eller om jeg har klipt håret men, de brynene har han snakket om. Stakkars jenta hvis hun ikke har naturlige, men hun må jo ikke tegne dem opp så unaturlig.

Hvis du legger en blyant fra nesekanten og opp til øyekanten ser du hvor langt brynet skal gå den ene veien. holder du blyanten vannrett fra nesekanten ser du hvor langt det skal gå den andre veien. (Lærte dette her i portretttegning)

Skrevet

Jeg får ikke med meg hva dama sier, ser bare på øyebryna hennes...

Spurte datra mi på 6 år om hun så noe spesielt med ansiktet til den dama, og da mente lille frøkna mi at "ho har sånn mønster oppå der" - og pekte på øynene sine. Så det er ikke bare meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...