Gå til innhold

Hva er det peneste nicket her på DOL?

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

6

• mariaflyfly

4

• tonie

4

• thinkerbell

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hei; du slår ikke meg altså. Bugge er det styggeste nicket her inne. Og gyda bli rene solskinnsnavnet i sammenligning.

Til mitt forsvar hadde jeg noen som hjalp meg inn her på DOL og skrev nicket mitt uten å spørre meg. Jeg stod bare og ropte neeeeiiiie på sidelinja.

Siden har jeg slitt med det, men nå vet liksom en del hvem jeg er, så...

Jeg har en god kamerat som heter Bugge.. Syns ikke det noe stygt jeg =)

Skrevet

Hei; du slår ikke meg altså. Bugge er det styggeste nicket her inne. Og gyda bli rene solskinnsnavnet i sammenligning.

Til mitt forsvar hadde jeg noen som hjalp meg inn her på DOL og skrev nicket mitt uten å spørre meg. Jeg stod bare og ropte neeeeiiiie på sidelinja.

Siden har jeg slitt med det, men nå vet liksom en del hvem jeg er, så...

Jeg synes det er et veldig pent navn, jeg:-)

Skrevet

jeg får latterkrampe hver gang jeg ser det der! lol! :D

Ja, det var en bra tråd. *kry*

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Enig der - men en av de flotteste hundene jeg har sett, var en sort storpuddel.

Eieren var gått lei av alle dottene og pompongene overalt på den. Så han hadde tatt klippemaskinen og kjørt over hele bikkja på 1 cm lengde.

Det ble stilig - helt seriøst :o)

Jeg kjente også en kongepuddel en gang, og han er en av de flotteste hundene jeg noengang har kjent. Men likte han best når pelsen hadde vokst litt ut igjen etter barberingen..men selv spaserte han utrolig stolt og elegant etter klippen:)

bugge -jenta
Skrevet

Jeg synes det er et veldig pent navn, jeg:-)

På ei jente også?

Skrevet

Det var da hyggelig av deg, takk :-) Jeg takker fordi navnet kom etter en lang, lang assosiasjonsrekke over det skjønneste jeg vet i verden.

...Og nå når jeg vet _det_ ble det enda finere:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...