Gå til innhold

hvis dere skulle være delta i "jeg gjør hva som helst"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var et anna program som gikk før... noe alà dette, men der folk fikk spørsmål om de ville gjøre ditten og datten for penger. Mener å huske det var han Trygve Rønningen som var programleder? Aaanyway, der var det en fyr som måtte svømme med haier, så ikke føl deg for trygg ;)

Det verste de kunne ha utsatt meg for tror jeg faktisk er strikk eller fallskjermhopping, herregud. Jeg har ingenting imot sånn.. OMVENDT strikkhopping, der man står på bakken og blir "skutt" opp i lufta, wee, men å skulle kaste seg frivillig uttafor noe veldig høyt... *grøsse*

Gjest en mamma i nord
Skrevet

Jeg gjør rett og slett ikke hva som helst!

Skrevet

Jeg synes det er en del her som er redd for fugler.. Er det en normal fobi jeg ikke har fått med meg?

Skrevet

Det måtte garantert vært noe med edderkopper og tusenbein!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg synes det er en del her som er redd for fugler.. Er det en normal fobi jeg ikke har fått med meg?

Håper det!

Jeg har ikke møtt på så mange andre, så de fleste bare ler av meg!

He he =)

Skrevet

Håper det!

Jeg har ikke møtt på så mange andre, så de fleste bare ler av meg!

He he =)

Jeg burde kanskje ha fuglefobi jeg også. Fuglen til svigerforeldrene mine freser bare jeg kommer inn av døra...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg burde kanskje ha fuglefobi jeg også. Fuglen til svigerforeldrene mine freser bare jeg kommer inn av døra...

Javel?

Det fins faktisk fuglefobi, har lest om det. Men har glemt hvor og hva navnet på fobien er.

Skrevet

Jeg tror at familien og vennene mine er såpass oppegående at de VET at jeg er glad i dem uten å måtte bevise det ved å hoppe i fallskjerm eller spise gresshopper. "Jeg gjør hva som helst" må være det dummeste programmet som har gått på TV2 siden de startet. Stakkars folk sier bare jeg, håper de får god oppfølging.

Skrevet

Hadde ikke klart å ta i slanger eller synge for folk. Ikke holde tale heller.

Han cheerleaderen i dag hadde vi forresten besøk av på jobben for noen år siden.

bugge -jenta
Skrevet

Min fobi er kvinnelig kjønnshår. Men jeg tviler på at de hadde utsatt meg for noe sånt.

Eller... hvem vet? Folka bak disse realitykonseptene eier ingen skam overhodet, og gjør hva som helst.

Jeg ser det for meg at du må bade i et badekar uten vann med bare kvinnelige kjønnshår. Søren, nå kommer det bildet til å henge på netthinna mi....

Gjest BattleClown
Skrevet

Jeg ser det for meg at du må bade i et badekar uten vann med bare kvinnelige kjønnshår. Søren, nå kommer det bildet til å henge på netthinna mi....

Du sa det jeg tenkte, bare det at jeg gikk for Tøyenbadet fylt til randen av svette kjønnshår donert av kvinner fra SATS. Så gikk utfordringen ut på å dykke ned til bunnpluggen for å knyte opp en knute, og bringe et tungt bilbatteri til overflaten. Du har fem minutter på deg.

SDD bør helt klart styre unna slike konkurranser.

bugge -jenta
Skrevet

Du sa det jeg tenkte, bare det at jeg gikk for Tøyenbadet fylt til randen av svette kjønnshår donert av kvinner fra SATS. Så gikk utfordringen ut på å dykke ned til bunnpluggen for å knyte opp en knute, og bringe et tungt bilbatteri til overflaten. Du har fem minutter på deg.

SDD bør helt klart styre unna slike konkurranser.

Vi kunne sikkert funnet flere varianter for ham rundt dette temaet, hvis gjengen her inne la hodet i bløt.

Gjest ex-bridget
Skrevet

Eddekopper...!!!!!!

Jeg hadde ikke taklet å måtte ta på eddekopper!

Gjest det klarer nok ikke jeg
Skrevet

Er veeeeeeldig høyderedd så alt med høyder hadde vært en nær døden opplevelse for meg.

Og edderkopper og andre slike ufyselig vesen, da hadde nok alt håret mitt stått rett opp i en måned etterpå.

:)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har en velutviklet klaustrofobi, så det måtte blitt noe i den gata.

Men jeg ville aldri deltatt på et sånt program, uansett. Kjempeteit.

Gjest mus og rotter
Skrevet

MUS OG ROTTER !!!!

Slanger og edderkopper er helt OK, så jeg hadde vel heller fortalt Fritjof at jeg hadde fobi mot det, slik at det ikke hadde blitt så ille for meg :o)

Skrevet

Jeg tror at familien og vennene mine er såpass oppegående at de VET at jeg er glad i dem uten å måtte bevise det ved å hoppe i fallskjerm eller spise gresshopper. "Jeg gjør hva som helst" må være det dummeste programmet som har gått på TV2 siden de startet. Stakkars folk sier bare jeg, håper de får god oppfølging.

Samme sier jeg - det programmet der er bare idiotisk!

Og en ting til - noen må utsettes for det de er mest redd for mens andre må synge på gata i Italia ..jada ... det er jo mye å være redd for liksom...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...