Gå til innhold

Trenger tips til lørdagskosemiddager (uten rødt kjøtt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er kjempegodt med kyllingkjøttdeig til taco og pizza. Syns faktisk det er bedre enn vanlig kjøttdeig =)

Har aldri prøvd det før, men det skal prøves :-)

Gjest den skal prøves !!
Skrevet

Noe som faller veldig godt i smake her i huset er kyllingfilleèr i oste/karrisaus:

En løk hakkes og stekes myk og blank, to kyllingfilleer, og en pk bacon stekes i små biter. Bland i en kvart fløte og en pk. tine naturell ost eller philadelphia og la dette koke opp, og smelte. Bland i så mye karri du ønsker, smak underveis. Krydres også med salt og pepper.

Kok pasta (jeg bruker mest tagliatelle) og bland i. Det er også godt med brokkoli blandet i, men det er ikke nødvendig. Serveres med hvitløksbaguetter.

mmmmmm DENNE oppskriften ble jeg sulten av du :o)

Skrevet

Nam, det hørtes godt ut!

Det er det! :) Det er ikke så spesiell smak heller, så datteren her i huset synes det er skikkelig godt. Faktisk skal hun servere det på bursdagsfeiring om et par dager. Marinaden kan være litt sterk, så jeg lar noen spidd marinere litt kortere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...