Gjest Vil se våknere ut Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har i mange år hatt lyst til å ta denne opersjonen. Har alltid hatt ganske tunge øyelokk, selv som barn. Er nok arv. Er det noen her som har gjort dette som kan fortelle om inngrepet? Tåler smerter ol. godt, det som bekymrer meg mest er arret. Jeg bruker nemmelig så og si aldri sminke til daglig. Vet jo at man kan legge på dekkrem eller noe, men min erfaring med slikt, når jeg har en kvise eller noe, er jo at denne forsvinner etter et par timer eller noe. Har sett på bilder på sidene til plastisk kirurger, men der vises mest endelig resultat og ikke arr. Vil si at jeg gror vanlige arr sånn midt på treet. De blir ikke for stygge, ei heller helt borte. Håper noen her inne har erfaring. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182733-%C3%B8vre-%C3%B8yelokk-opersjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.