Gå til innhold

hva betyr denne ytringen ul8r?


Gjest kris10ane

Anbefalte innlegg

Gjest kris10ane

åjoda - du vil snakke med noen - du er litt ensom akkurat nå :)

om man vil snakke med noen så finne det jo nok av andre diskusjoner man kan starte en akkurat dette innlegget her.

synes dette begynner å bli dumt....

skjønner ikke hva du sikter til egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    19

  • flisa

    6

  • Gemini

    6

  • amber sun

    2

Mest aktive i denne tråden

om man vil snakke med noen så finne det jo nok av andre diskusjoner man kan starte en akkurat dette innlegget her.

synes dette begynner å bli dumt....

skjønner ikke hva du sikter til egentlig

Prøver bare å være morsom og litt hyggelig mot deg jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kris10ane

Prøver bare å være morsom og litt hyggelig mot deg jeg :)

sorry:( Har litt kort lunte for tiden. har PMS og da tolker man ting i absolutt verste mening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry:( Har litt kort lunte for tiden. har PMS og da tolker man ting i absolutt verste mening:)

Vet hvordan det er - og det morsomme er at om man leser gjennom tråden dagen etter så skulle man ønske det fantes en sånn "delete"-knapp! hehe

(må stikke og skifte bind jeg også - LOL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Sms-forkortelser er f.eks "d r" istedet for "det er". Leet-språk er f.eks "k3w|", "y00 suxx0r", "c y00 l8ter b|+ch", "w3 pwns y00" og slikt tull. Og så heter det f.eks _selfølgelig_ "uppe" og "downe", og ikke "laste opp" og "laste ned".

"...................................."

Om du virkelig gransker deg selv så finner du nok at det ikke finnes en eneste grunn til å mislike slikt språk. Hvorfor skal man hate noe som bare er til for moro skyld og ikke til skade for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet hvordan det er - og det morsomme er at om man leser gjennom tråden dagen etter så skulle man ønske det fantes en sånn "delete"-knapp! hehe

(må stikke og skifte bind jeg også - LOL)

Skifter du bind når du har PMS altså? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sms-forkortelser er f.eks "d r" istedet for "det er". Leet-språk er f.eks "k3w|", "y00 suxx0r", "c y00 l8ter b|+ch", "w3 pwns y00" og slikt tull. Og så heter det f.eks _selfølgelig_ "uppe" og "downe", og ikke "laste opp" og "laste ned".

"...................................."

Hm, takk for forklaring :)

Så rimelig uforståelig ut, så jeg er egentlig glad ingen sender meg sms på leet-språk, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du virkelig gransker deg selv så finner du nok at det ikke finnes en eneste grunn til å mislike slikt språk. Hvorfor skal man hate noe som bare er til for moro skyld og ikke til skade for noen.

Liker du Sven Ingvars og Ole Ivars? Ikke? Vel, hvis du gransker deg selv, så finner du ut at det er ingen grunn til å mislike det. Det er ingen grunn til å ha en personlig smak, er det? *sheesh*

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Liker du Sven Ingvars og Ole Ivars? Ikke? Vel, hvis du gransker deg selv, så finner du ut at det er ingen grunn til å mislike det. Det er ingen grunn til å ha en personlig smak, er det? *sheesh*

"..................................."

Man trenger ikke rakke ned på det, det er bare popkultur.

Trenger ikke lytte/benytte seg av det av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pyjama Pants

Liker du Sven Ingvars og Ole Ivars? Ikke? Vel, hvis du gransker deg selv, så finner du ut at det er ingen grunn til å mislike det. Det er ingen grunn til å ha en personlig smak, er det? *sheesh*

"..................................."

"*sheesh*"?!?

Hvem er du? Kong Inkonsekvent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke rakke ned på det, det er bare popkultur.

Trenger ikke lytte/benytte seg av det av den grunn.

Jeg må da vel for faen kunne si hva jeg mener om det? Jeg er ikke i stand til å nekte noen å bruke det, og hadde jeg vært det så hadde jeg ikke gjort det.

Men ja - sms-forkortelser og leet-språk hos voksne mennesker, i sammenhenger hvor det ikke er nødvendig mht. til plassbesparelse etc., er barnslig. Sue me.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"*sheesh*"?!?

Hvem er du? Kong Inkonsekvent?

Var det noe du ikke forsto?

"................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snoopy83

Jeg må da vel for faen kunne si hva jeg mener om det? Jeg er ikke i stand til å nekte noen å bruke det, og hadde jeg vært det så hadde jeg ikke gjort det.

Men ja - sms-forkortelser og leet-språk hos voksne mennesker, i sammenhenger hvor det ikke er nødvendig mht. til plassbesparelse etc., er barnslig. Sue me.

"...................................."

Hva er poenget med å ha noen mening om det? Er det til skade for deg selv eller andre? Nei, det er det ikke.

Hvorfor skal alle være så fordømt like? Hvorfor skal vi ha regler for ting som ikke betyr en dritt?

Jeg veit jaggu hva som er barnslig, det er å hisse seg opp over sånne småting som bare eksisterer for moro skyld!

Sterilt samfunn? Nei takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifter du bind når du har PMS altså? ;-)

Nope - men jeg har jo akkurat hatt det og kjenner meg derfor godt igjen! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med å ha noen mening om det? Er det til skade for deg selv eller andre? Nei, det er det ikke.

Hvorfor skal alle være så fordømt like? Hvorfor skal vi ha regler for ting som ikke betyr en dritt?

Jeg veit jaggu hva som er barnslig, det er å hisse seg opp over sånne småting som bare eksisterer for moro skyld!

Sterilt samfunn? Nei takk!

Snoopy - ta medisinen din, vær så snill. Hva er meningen med å ha egne meninger og personlig smak? Nei, si det. Svar heller på det jeg sier enn å male ivei på det samme, intetsidende våset. Fikk du med deg definisjonen av "personlig smak/mening", og presiseringen av å "ikke nekte noen å gjøre noe"? Hvis du gjorde det, så er det helt uforståelig at du finner noe å krangle på her.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Snoopy - ta medisinen din, vær så snill. Hva er meningen med å ha egne meninger og personlig smak? Nei, si det. Svar heller på det jeg sier enn å male ivei på det samme, intetsidende våset. Fikk du med deg definisjonen av "personlig smak/mening", og presiseringen av å "ikke nekte noen å gjøre noe"? Hvis du gjorde det, så er det helt uforståelig at du finner noe å krangle på her.

".................................."

Du var jammen ålreit... "ta medisinen din", liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var jammen ålreit... "ta medisinen din", liksom...

Det var en spøk, snoopy :-)

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Snoopy - ta medisinen din, vær så snill. Hva er meningen med å ha egne meninger og personlig smak? Nei, si det. Svar heller på det jeg sier enn å male ivei på det samme, intetsidende våset. Fikk du med deg definisjonen av "personlig smak/mening", og presiseringen av å "ikke nekte noen å gjøre noe"? Hvis du gjorde det, så er det helt uforståelig at du finner noe å krangle på her.

".................................."

Fikk du med deg at det jeg sa var at det var unødvendig å snakke negativt om leetspråkbrukere når de vitterlig ikke er negative?

Jeg liker ikke Ole Ivars og dansband generelt. Men jeg går ikke rundt å kaller tilhengerne av denne musikken som mindre intelligente, selv om de vitterlig er det.

At du kan gå rundt å kalle leettspråkbrukere barnslige, når de ikke engang er det, er ubegripelig og ikke holdbart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Det var en spøk, snoopy :-)

"................................."

Ahhh... ok, du er tilgitt.

Men er jo lett å bare si det var en spøk, da.

Hvis du f.eks. går opp til en pakistaner og kaller han hvitløkspiser, så kanskje han blir litt sur. Så sier du bare "bare tuller med deg jeg, gamle ørn".

Forstår ikke hvorfor det var så åpenbart at det var en spøk, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...