Gjest Snoopy83 Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Igjen: Å ikke være selvgod betyr ikke at du har mindreverdighetskomplekser. "..............................." Det kan bety det. Syns du en drittsekk med mindreverdighetskompleks er bedre enn en drittsekk uten mindreverdighetskompleks, da? 0 Siter
Champagne Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Hadde dratt en del damar da, ja. Du vet vel at de politisk korrekte mener at størrelsen ikke teller..? Men, dessverre, det gjør det.. Jeg så bryllupsannonsen til en jeg har hatt sex med tidligere. Og alt jeg klarer å tenke på er hun stakkars jenta som for evig har bundet seg til en 12 centimeters.. 0 Siter
favn Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Du vet vel at de politisk korrekte mener at størrelsen ikke teller..? Men, dessverre, det gjør det.. Jeg så bryllupsannonsen til en jeg har hatt sex med tidligere. Og alt jeg klarer å tenke på er hun stakkars jenta som for evig har bundet seg til en 12 centimeters.. Du er fæl, *flire* 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Du vet vel at de politisk korrekte mener at størrelsen ikke teller..? Men, dessverre, det gjør det.. Jeg så bryllupsannonsen til en jeg har hatt sex med tidligere. Og alt jeg klarer å tenke på er hun stakkars jenta som for evig har bundet seg til en 12 centimeters.. Hehe... og de som ikke er religiøse sier at religion er tull... Og de som selv er egoistiske mener selv at alle andre også er det... Tror nok ikke jenten giftet seg for å være politisk korrekt, akkurat... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Du vet vel at de politisk korrekte mener at størrelsen ikke teller..? Men, dessverre, det gjør det.. Jeg så bryllupsannonsen til en jeg har hatt sex med tidligere. Og alt jeg klarer å tenke på er hun stakkars jenta som for evig har bundet seg til en 12 centimeters.. Huff. Stakkars jente! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.