Gå til innhold

Larver spiste seg oppover nesen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare du ikke lærer dette vekk til unga. En liten tass her var ikke redd insekter før mora hadde skremt han.

Det er nok for sent. Snuppa vet jeg er redd edderkopper.

Det må jo være lov å være redd for noe, også ;)

Skrevet

Uæææææ!

*løper ned og stenger badedøra*

Ikke skremme meg sånn, nanna! *hulke*

nanna? Hehe :-)

Skrevet

Ja, det var en dame på discovery i går som hadde en larve som hadde forflyttet seg fra magen til hjernen, hun kom inn på sykehuset med epileptiske anfall.

Larve-greia kom fra dårlig stekt svinekjøtt.

Yak. De fjernet den iallefall, fikk ikke med meg om hun fikk senskader.

Gjest Rød og Hvid
Skrevet

Det er nok for sent. Snuppa vet jeg er redd edderkopper.

Det må jo være lov å være redd for noe, også ;)

Det er litt synd, for det er ganske upraktisk å være redd noe smått som kan dukke opp når som helst?

Selv er jeg litt redd veps, da jeg har blitt stukket før og er allergisk. Jeg prøver å være rolig når det er småbarn til stede, vil ikke lære bort noe så upraktisk.

Det eneste jeg bemerker, er at småtassene får bokser med brus, hvor det kan finnes veps i uten at noen ser det. Da henter jeg glass.

Skrevet

nanna? Hehe :-)

Jeg ble så redd at jeg skrev feil navn!

Kan ikke klandres for det, vel?

;)

Skrevet

Den sitter nedi der og spiser seg fet på hår- og hudrester.

En dag er den blitt stor nok til at den klatrer opp igjen, og da vil den ha HEVN...

Unnskyld, Atene. Jeg frika litt ut ved tanken på det du skrev. Så jeg skrev nanna istedenfor Atene. Sorry...

*smile pent til Atene*

Og nå går jeg og ser på Fruene.

:)

Skrevet

Wllææææergghhh! Jeg tror jeg legger inn innlegg på Webbisforum og ber h*n slette hele denne tråden! Det kravler og klør overalt nå! Iiihhh! Uæhrr!

Gjest togli
Skrevet

Hjelp!

og jeg er livredd edderkopper...får helt frysninger av dem.

Noen ganger kommer det store edderkopper på badegulvet, jeg har badet mitt i kjelleren.

De er fæle, jeg hopper som regel høyt og skriker, og snuppa er ikke så veldig vågal der hun heller.

Har en fluesmekke liggende der som jeg angriper dem med, hehe. Men det er skikkelig ekle.

Den ene svære krøp under badekaret før jeg rakk å gjøre noe, da tok jeg dusjen og spylte og spylte på golvet under karet lenge...i håp om at den skulle drukne ned i sluket. Så den ihvertfall aldri igjen.

Edderkopper og tusenbein er bortimot det verste som finnes!! Jeg er kjempeglad i sommeren, men slike insekter demper faktisk gleden litt.. :-(

Skrevet

Unnskyld, Atene. Jeg frika litt ut ved tanken på det du skrev. Så jeg skrev nanna istedenfor Atene. Sorry...

*smile pent til Atene*

Og nå går jeg og ser på Fruene.

:)

Like greit at noen andre fikk skylden :-)

Det er sånne tanker jeg får selv når jeg spyler ned edderkopper.

Eller den gangen i høst da jeg støvsugde en DIGER en. Den hadde hårete legger ! Jeg tok støvsugerposen ut av støvsugeren, stengte den med en liten klaff som hører til, og bar den ut i søpla. Så dro jeg og handlet.

Da jeg kom hjem satt det en nøyaktig maken edderkopp på veggen, på akkurat samme sted.

Spørsmålet er: Var det Harry Houdini Edderkopp, eller var det kona ? Og ønsket den hevn ?

Skrevet

Bare du ikke lærer dette vekk til unga. En liten tass her var ikke redd insekter før mora hadde skremt han.

Tja jeg hater insekter, har nok litt fobi, men småen kommer bort til meg rett som det er og skal ha meg til å inspisere "de søte små insektene" han har funnet....."søte edderkoppen..så liiiiten og søøøt" "søøte babymauren" etc etc....og prøver å overbevise meg om at deikke er farlig, bare søte.......

Skrevet

Går det virkelig an! Kan en ikke gjøre noe for å hindre sånt da..... (nei jeg tør ikke lese linken :P)

Mary Poppins
Skrevet

å fy søren!!! det er noe av det ekkleste jeg har hørt. yuk!

Skrevet

Leste bare om han som hadde øret fullt jeg.....

Omtrent like lekkert vil jeg tro.....

ilene1365380268
Skrevet

Sann skrekkhistorie: Mannen min hadde hentet sommerdynene på loftet i går, og da han hadde skiftet på sengene, kom han inn på arbeidsrommet mitt og sa: Det hoppet en diger ederkopp ut av den ene dyna! Jeg vet ikke hvor den ble av.

Måtte han nå si det! Trøstet meg med at ederkopper er redde av seg og gjemmer seg når det kommer folk.

Men i natt! Da jeg i halvsøvne kjente noe kile ved øret og la hånden over det og kjente det var sånn stritt og kilete!

Jeg klemte og moste til, og hylte og børstet. Mannen min trudde meg ikke (han våknet jo) og vi sovnet igjen. Men i dag lå det en most ederkopp på fillerya!

Noe lignende skjedde meg også en gang. Jeg kjente noe kile på kinnet i søvne og knuste ei bille! Urk...En glemmer aldri en slik opplevelse! Men det rare er at en ikke reagerer så veldig i søvne, sover videre, så kommer reaksjonen om morgenen! Urk...igjen!

Skrevet

Hmmm... vakker start på morgenen;) huff, så kvalmende!

Fy f.... Hva gjør man nå da, når sommeren nærmer seg? skal jeg være redd fluer nå også;) ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...