Gå til innhold

"kvise" på strategisk plass...

Anbefalte innlegg

Skrevet

neimen jøss, nå skremmer dere meg skikkelig her. Hva i all verden er det her for noe? på størrelse med en plomme? eek!

Jeg har aldir hatt noe sånt, bank i bordet, og håper jeg slipper det, jeg som er verdens største pyse.

De kan bli så svære som FOTBALLER, Poppins. Og du kan verken sitte eller pule, og går som om du hadde driti i buksa.

Skrevet

neimen jøss, nå skremmer dere meg skikkelig her. Hva i all verden er det her for noe? på størrelse med en plomme? eek!

Jeg har aldir hatt noe sånt, bank i bordet, og håper jeg slipper det, jeg som er verdens største pyse.

Jeg håper det er en plomme på størrelse med de som kommer på det treet i hagen min som ikke har det så bra. Ikke som de vi kan kjøpe i butikken nå, og som er nesten like store som epler!

Mary Poppins
Skrevet

De kan bli så svære som FOTBALLER, Poppins. Og du kan verken sitte eller pule, og går som om du hadde driti i buksa.

ikke pule???????????? what?????

dette kan jeg selvfølgelig bare ikke få, det ville blitt mildt sagt en katastrofe for min del.

Hva kommer det av forresten?

Mary Poppins
Skrevet

Jeg håper det er en plomme på størrelse med de som kommer på det treet i hagen min som ikke har det så bra. Ikke som de vi kan kjøpe i butikken nå, og som er nesten like store som epler!

Babette prøver å skremme meg med at de kan bli like store som fotballbaner..

men jeg satser (håper) på at hun overdriver litt der ihvertfal.

Uansett er dette noe jeg IKKE vil få!!

Mary Poppins
Skrevet

herregud hodet mitt er ikke montert riktig idag, jeg mente ikke fotballbaner men fotballer, fotballbaner var å ta litt hardt i ;)

Skrevet

herregud hodet mitt er ikke montert riktig idag, jeg mente ikke fotballbaner men fotballer, fotballbaner var å ta litt hardt i ;)

Ja, der gikk det vel over grensen ;-)

Uansett,- egentlig synes jeg det er litt gøy med sånn egenkirurgi,- fliser og litt verk og sånn, men dette...!

Gjest Rød og Hvid
Skrevet

Matlyst? farvel :)

Skrevet

ikke pule???????????? what?????

dette kan jeg selvfølgelig bare ikke få, det ville blitt mildt sagt en katastrofe for min del.

Hva kommer det av forresten?

Det kommer av at man sitter for mye på DOL!

Gjest Rød og Hvid
Skrevet

Fra sikre kilder har jeg hørt at De sitter på musa deres, husk at alle dyr har krav på lys og frisk luft!

Mary Poppins
Skrevet

oi da ligger jeg ganske tynt ann. :S

Skrevet

Jo takk, du. kalte det kvise fordi det hørtes litt bedre ut:-)

Plommestr. er sannheten.

Med en farge jeg ikke ante kroppen min kunne lage...

Grønnsåpebad skal bli!

Husk å skylle godt etter grønnsåpebadet. Grønnsåpen trekker til seg bakterier, og da må alt bort etterpå.

Skylle veldig veldig godt!

God bedring.

c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...