Babette Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 neimen jøss, nå skremmer dere meg skikkelig her. Hva i all verden er det her for noe? på størrelse med en plomme? eek! Jeg har aldir hatt noe sånt, bank i bordet, og håper jeg slipper det, jeg som er verdens største pyse. De kan bli så svære som FOTBALLER, Poppins. Og du kan verken sitte eller pule, og går som om du hadde driti i buksa. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 neimen jøss, nå skremmer dere meg skikkelig her. Hva i all verden er det her for noe? på størrelse med en plomme? eek! Jeg har aldir hatt noe sånt, bank i bordet, og håper jeg slipper det, jeg som er verdens største pyse. Jeg håper det er en plomme på størrelse med de som kommer på det treet i hagen min som ikke har det så bra. Ikke som de vi kan kjøpe i butikken nå, og som er nesten like store som epler! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 De kan bli så svære som FOTBALLER, Poppins. Og du kan verken sitte eller pule, og går som om du hadde driti i buksa. ikke pule???????????? what????? dette kan jeg selvfølgelig bare ikke få, det ville blitt mildt sagt en katastrofe for min del. Hva kommer det av forresten? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Jeg håper det er en plomme på størrelse med de som kommer på det treet i hagen min som ikke har det så bra. Ikke som de vi kan kjøpe i butikken nå, og som er nesten like store som epler! Babette prøver å skremme meg med at de kan bli like store som fotballbaner.. men jeg satser (håper) på at hun overdriver litt der ihvertfal. Uansett er dette noe jeg IKKE vil få!! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Jeg håper det er en plomme på størrelse med de som kommer på det treet i hagen min som ikke har det så bra. Ikke som de vi kan kjøpe i butikken nå, og som er nesten like store som epler! herregud hodet mitt er ikke montert riktig idag, jeg mente ikke fotballbaner men fotballer, fotballbaner var å ta litt hardt i 0 Siter
Katt-ja Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 herregud hodet mitt er ikke montert riktig idag, jeg mente ikke fotballbaner men fotballer, fotballbaner var å ta litt hardt i Ja, der gikk det vel over grensen ;-) Uansett,- egentlig synes jeg det er litt gøy med sånn egenkirurgi,- fliser og litt verk og sånn, men dette...! 0 Siter
Gjest Rød og Hvid Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 neimen jøss, nå skremmer dere meg skikkelig her. Hva i all verden er det her for noe? på størrelse med en plomme? eek! Jeg har aldir hatt noe sånt, bank i bordet, og håper jeg slipper det, jeg som er verdens største pyse. Matlyst? farvel 0 Siter
Babette Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 ikke pule???????????? what????? dette kan jeg selvfølgelig bare ikke få, det ville blitt mildt sagt en katastrofe for min del. Hva kommer det av forresten? Det kommer av at man sitter for mye på DOL! 0 Siter
Gjest Rød og Hvid Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Det kommer av at man sitter for mye på DOL! Fra sikre kilder har jeg hørt at De sitter på musa deres, husk at alle dyr har krav på lys og frisk luft! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Det kommer av at man sitter for mye på DOL! oi da ligger jeg ganske tynt ann. :S 0 Siter
cecily Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Jo takk, du. kalte det kvise fordi det hørtes litt bedre ut:-) Plommestr. er sannheten. Med en farge jeg ikke ante kroppen min kunne lage... Grønnsåpebad skal bli! Husk å skylle godt etter grønnsåpebadet. Grønnsåpen trekker til seg bakterier, og da må alt bort etterpå. Skylle veldig veldig godt! God bedring. c",) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.