Gå til innhold

Når gråt du sist?

Anbefalte innlegg

tigertrollet
Skrevet

Jeg har ikke vært flink til å gråte opp igjennom årene. Men det løsnet etter en operasjon i USA for et år siden av en eller annen grunn (antakelig påkjenningen). Det var skremmende, men føltes veldig sunnt!

Jeg har nemlig følt meg kald som nesten ikke har klart å gråte, bli rørt osv

Så plutselig satt jeg der på et hotellrom i USA og grein og grein over amerikanske episoder av Idol, Ungkaren og sånt..*s*

Siden da har jeg følt meg mer normal. Det er godt å føle noe!

De siste par ukene har jeg grått mer eller mindre hver dag tenker jeg. Og det er fordi jeg måtte gi slipp på jobben min og innse at den ble for krevende. Det satt veldig langt inne, og jeg har grått hver gang jeg forteller om den til andre.

Jeg tror uansett at det er viktig å få det ut. Jeg hadde stengt så mye vonde ting inne i så mange år at når det brast var det en lettelse...

(jeg har også hørt om folk som oppsøker ukjente folks begravelse bare for å kunne gråte, fordi i en begravelse er det alment akseptert å gråte...det er trist synes jeg, men kanskje forståelig for noen.)

Mrs. Wallace
Skrevet

Onsdag, da jeg fant ut at en gammel bekjent var død.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...