Gå til innhold

Har du prøvd tankefeltsterapi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal ha time nr 2 i dag! Er ikke helt sikker på hvor mye det hjalp første gangen, men ble ihvertfall litt roligere av det og har vært det etterpå. For å si dte sånn har jeg fortsatt så mye tro på det at jeg valgte å fortsette og gleder meg til timen i dag! Og ja - du har klærne på.

Gjest har time

Skal ha time nr 2 i dag! Er ikke helt sikker på hvor mye det hjalp første gangen, men ble ihvertfall litt roligere av det og har vært det etterpå. For å si dte sånn har jeg fortsatt så mye tro på det at jeg valgte å fortsette og gleder meg til timen i dag! Og ja - du har klærne på.

Hvor ligger punktene de trykker på?

Gjest har time

Punktene kan nok variere litt, men i hovedsak ligger de under øyet, ved kravebeinet og under armen, samt på hånda. Bankingen er lett, behagelig og avslappende.

Hva skal du dit for...hvis det er lov å spørre.

Jeg er voksen, men skal ha oppkjøring snart (bil). Og gruer meg og er så nervøs! Jeg er alltid nervøs i kjøretimene også, og da blir det mange feil. Når jeg øvelseskjører med en jeg kjenner går det fint! Så jeg skal prøve det for å se om det roer meg..... Du da?

Annonse

Gjest har time

Tipper at tankefelt terapi hjelper mot den nervøsiteten din!

Jeg har litt grums fra fortiden som jeg forsøker å fjerne, men i dag skal jeg forsøke å lette flyskrekken min - skal ut og fly til helga, så da ser jeg om det virker også!

Kan du ikke fortelle her om det hjalp? Jeg håper det virker for oss begge...:)

Gjest har time

Skal holde deg oppdatert - gjør det samme du!!! Litt spennende er det.

Når har du time?

Ok, så har jeg vært der. Hun mente jeg nok ikke fikk så god effekt av behandlingen denne ene gangen. Jeg syntes det var vanskelig å "finne følelsen", og sette meg inn i hvordan jeg har det før/under kjøretimene. Jeg skal ha en time i neste uke også; før kjøring. Så håper jeg det virker! Merket du noen bedring raskt, eller tok det tid? Varer bedringen?

Jeg har ikke vært hos en tft-terapeut, men syntes at jeg fikk en svært god effekt når jeg gikk igjennom øvelsene i boken til Roger Callahan; Tapping the Healer Within.

Føltes som om angsten lettet betraktelig.

Lille Mye

--

Helse fra Regnskogen: www.acai.no

Gjest har time

Jeg har ikke vært hos en tft-terapeut, men syntes at jeg fikk en svært god effekt når jeg gikk igjennom øvelsene i boken til Roger Callahan; Tapping the Healer Within.

Føltes som om angsten lettet betraktelig.

Lille Mye

--

Helse fra Regnskogen: www.acai.no

Hvilke øvelser var det?

Ok, så har jeg vært der. Hun mente jeg nok ikke fikk så god effekt av behandlingen denne ene gangen. Jeg syntes det var vanskelig å "finne følelsen", og sette meg inn i hvordan jeg har det før/under kjøretimene. Jeg skal ha en time i neste uke også; før kjøring. Så håper jeg det virker! Merket du noen bedring raskt, eller tok det tid? Varer bedringen?

Jeg sleit også litt med å hente fram følelsen denne gangen når jeg var der, derfor fikk jeg vel heller ikke det store utbyttet av timen..... Men var ganske mye roligere da jeg gikk derfra uansett, så noe har det for seg, vet bare ikke helt hva....... Kanskje det bare er psykisk, at noen faktisk sitter og konsentrerer seg kun om å hjelpe deg og at det føles godt. Skal uansett tilbake igjen, for jeg sitter fortsatt med håp om at dette har noe for seg...

Annonse

Gjest hadde time

Tro det eller ei, men den gikk ganske så bra faktisk! Beste flyturen jeg har hatt på det jeg kan huske!

Har du hatt flere timer TFT? Når er det oppkjøring?

Jeg har ikke fått ny TFT time; var der litt over en halv time (gang nr. 2) før kjøretime onsdag. Det gikk fint, men jeg var nervøs. Kanskje ikke SÅ mye? Vanskelig å si.... Jeg har oppkjøring snart, og jeg skal skrive her hvordan det gikk... (til deg.) Fint at flyturen gikk bra!

Gjest hadde time

Tipper at tankefelt terapi hjelper mot den nervøsiteten din!

Jeg har litt grums fra fortiden som jeg forsøker å fjerne, men i dag skal jeg forsøke å lette flyskrekken min - skal ut og fly til helga, så da ser jeg om det virker også!

Jeg klarte ikke oppkjøringen.... Kjøretimene etter tankefeltsterapien gikk greit, men jeg var litt nervøs. Kanskje ikke så mye som før (litt mer ro). Men da jeg skulle ha oppkjøring var jeg så utrolig nervøs! Bør jeg kanskje ta en time før neste oppkjøring? (Prøve alt for å være roligere?)

Gjest Sinai

Jeg klarte ikke oppkjøringen.... Kjøretimene etter tankefeltsterapien gikk greit, men jeg var litt nervøs. Kanskje ikke så mye som før (litt mer ro). Men da jeg skulle ha oppkjøring var jeg så utrolig nervøs! Bør jeg kanskje ta en time før neste oppkjøring? (Prøve alt for å være roligere?)

Ja, det lønner seg å være rolig og avslappet. det fikk jeg erfare, var så nærvøs at jeg kjørte på rødt lys jeg da. Andre (og siste) gangen jeg kjørte opp var jeg veldig avslappet og fikk skryt for å ha vært veldig konsentrert og oppmerksom :)

Gjest hadde time

Ja, det lønner seg å være rolig og avslappet. det fikk jeg erfare, var så nærvøs at jeg kjørte på rødt lys jeg da. Andre (og siste) gangen jeg kjørte opp var jeg veldig avslappet og fikk skryt for å ha vært veldig konsentrert og oppmerksom :)

Hvordan klarte du å være rolig og avslappet da? Jeg er så utrolig nervøs før prøver, og jeg gruer meg noe helt enormt!

Gjest Sinai

Hvordan klarte du å være rolig og avslappet da? Jeg er så utrolig nervøs før prøver, og jeg gruer meg noe helt enormt!

jeg lot meg ikke skremme av sensoren, selv om han satt og noterte hele tiden. husk at de også skriver ned det positive! Har nok mye å si at du _vet_ at du kan dette og har tro på deg selv, men det viktigste for å slappe av er vel at sensoren får deg til å slappe av. Samtidig er det jo bra å være litt nærvøs, bare såpass at du yter ditt beste

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...