Gå til innhold

Har du prøvd tankefeltsterapi?


Gjest har time

Anbefalte innlegg

Gjest hadde time

jeg lot meg ikke skremme av sensoren, selv om han satt og noterte hele tiden. husk at de også skriver ned det positive! Har nok mye å si at du _vet_ at du kan dette og har tro på deg selv, men det viktigste for å slappe av er vel at sensoren får deg til å slappe av. Samtidig er det jo bra å være litt nærvøs, bare såpass at du yter ditt beste

Jeg var mer enn litt nervøs! Jeg hadde mest av alt lyst til å flykte fra situasjonen.... Jeg gruer meg på forhånd, og er nesten "vrak" den dagen. Så jeg må prøve å tenke positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sinai

Jeg var mer enn litt nervøs! Jeg hadde mest av alt lyst til å flykte fra situasjonen.... Jeg gruer meg på forhånd, og er nesten "vrak" den dagen. Så jeg må prøve å tenke positivt.

jeg hadde det sånn første gangen jeg også. Jeg kjørte jo ikke på rødt lys fordi jeg ikke visste bedre :)

Jeg synes det ble mye oppstyr og følte et press første gangen at jeg _måtte_ klare det. alle ønsket lykke til, og det gjorde alt enda værre. (skjønner det var godt ment)

andre gangen var det bare kjørelæreren og jeg som visste det. det fikk meg til å slappe av. Da jeg kom hjem tok jeg mammas bil og kjørte og hentet henne på jobb. hun ble passe stressa, før jeg viste henne lappen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hadde time

jeg hadde det sånn første gangen jeg også. Jeg kjørte jo ikke på rødt lys fordi jeg ikke visste bedre :)

Jeg synes det ble mye oppstyr og følte et press første gangen at jeg _måtte_ klare det. alle ønsket lykke til, og det gjorde alt enda værre. (skjønner det var godt ment)

andre gangen var det bare kjørelæreren og jeg som visste det. det fikk meg til å slappe av. Da jeg kom hjem tok jeg mammas bil og kjørte og hentet henne på jobb. hun ble passe stressa, før jeg viste henne lappen :)

Jeg er mer nervøs nå siden jeg allerede har tatt prøven en gang... Så da er det større press! Kun mannen min visste at jeg hadde oppkjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sinai

Jeg er mer nervøs nå siden jeg allerede har tatt prøven en gang... Så da er det større press! Kun mannen min visste at jeg hadde oppkjøring.

ikke si noe til han heller da vel, og tenk at _hvis_ det skulle gå galt behøver ingen å få vite noe, da prøver du bare på nytt. noen ganger melder kjørelærerene elevene opp for tidlig, kanskje du bør kjøre litt mer for å bli trygg på deg selv? Bare et tips, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hadde time

ikke si noe til han heller da vel, og tenk at _hvis_ det skulle gå galt behøver ingen å få vite noe, da prøver du bare på nytt. noen ganger melder kjørelærerene elevene opp for tidlig, kanskje du bør kjøre litt mer for å bli trygg på deg selv? Bare et tips, lykke til!

Takk! Han måtte få vite det siden vi har barn som han måtte passe (og da måtte han ha en feriedag fra jobben). Jeg tror jeg må finne en annen til å passe barna neste gang. Jeg føler meg trygg når jeg kjører, men når det er press blir jeg så nervøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Takk! Han måtte få vite det siden vi har barn som han måtte passe (og da måtte han ha en feriedag fra jobben). Jeg tror jeg må finne en annen til å passe barna neste gang. Jeg føler meg trygg når jeg kjører, men når det er press blir jeg så nervøs.

Hei!

Hvordan går det? har du kjørt opp igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hadde time

Hei!

Hvordan går det? har du kjørt opp igjen?

Hei! Jeg har kjøretimer i slutten av denne måneden, og da får jeg nok vite ny tid for oppkjøring. Det er kø... Gruer meg veldig! Nå er det sånn press på meg for at jeg MÅ klare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Jeg har kjøretimer i slutten av denne måneden, og da får jeg nok vite ny tid for oppkjøring. Det er kø... Gruer meg veldig! Nå er det sånn press på meg for at jeg MÅ klare det.

Håper det går bra med deg!!!!! Har forøvrig sluttet med tankefeltterapi....tror ikke det hadde den helt store virkningen på meg! Har du fortsatt med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hadde time

Håper det går bra med deg!!!!! Har forøvrig sluttet med tankefeltterapi....tror ikke det hadde den helt store virkningen på meg! Har du fortsatt med det?

Nei, hun som gjorde det skulle til USA (ferie). Men jeg kommer nok ikke til å ta det selv om det nok hjalp før en kjøretime. Nå har jeg kjøretime igjen i morgen (en måned siden nå), og så får jeg nok vite ny tid for oppkjøring. Gruer meg... men jeg MÅ klare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...