Prozak Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Æhhhææææ - noen av oss har blitt spesialimportert i senere tid, for eksempel fra Asia og sånn. Men det gjør igrunn ingen ting, for med litt godvilje kan jeg sikkert gå for å være en same...:-D Tja...både samer og asiatere har jo f.eks gjerne høye kinnbein, så det er sikkert ikke umulig å finne likheter :-) "............................" 0 Siter
Prozak Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Internett er veldig kjekt for bygdebøker, fordi da kan feil rettes opp, bilder legges til og den kan bli mer riktig, Bygdebøker inneholder ofte tusenvis av navn, steder, datoer osv. De er dessuten til stor hjelp for slekstforskere av ulike kaliber og nasjonalitet. Ikke si til noen at ekspertertene mener 20% av det totale slektsmateriale er feil, og at det stadig blir verre. Internett gjorde det enda verre, da fikk feilene spredd seg mye fortere, og alt ble så katastrofalt lettvindt. "Ikke si til noen at ekspertertene mener 20% av det totale slektsmateriale er feil," Det er jo desto viktigere for de som forsker i slikt å sjekke materiale i kildene i tillegg til å bruke internett :-) ".............................." 0 Siter
Gjest saueøyer Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Tja...både samer og asiatere har jo f.eks gjerne høye kinnbein, så det er sikkert ikke umulig å finne likheter :-) "............................" Hjulbeinte? 0 Siter
flisa Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Skrevet 9. mai 2005 Æhhhææææ - noen av oss har blitt spesialimportert i senere tid, for eksempel fra Asia og sånn. Men det gjør igrunn ingen ting, for med litt godvilje kan jeg sikkert gå for å være en same...:-D Hehe - du hadde aldri kledd skaller så godt, tror jeg. :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Hehe - du hadde aldri kledd skaller så godt, tror jeg. :-) Phø....alt kler da den smukke....;-) 0 Siter
flisa Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Skrevet 9. mai 2005 Phø....alt kler da den smukke....;-) Jeg har hatt skaller og samelue - kledde mine nøttebrune øyne i alle fall - så det burde jo gå bra til dine også. Tenk deg oss på vidda på hver vår snøscooter!! WOW - søstra mi var nettopp i Vardø på noe som jeg ikke klarer å huske navnet på - de skulle i alle fall kaste snøballer - (sjukt oplegg - hehe) Jobben betalte for å sende de gærneheiene der oppover i 3 dager for å drekke, kaste snøball og kjøre ulovlig på snøscooter..... 0 Siter
MsSophie Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Jeg har hatt skaller og samelue - kledde mine nøttebrune øyne i alle fall - så det burde jo gå bra til dine også. Tenk deg oss på vidda på hver vår snøscooter!! WOW - søstra mi var nettopp i Vardø på noe som jeg ikke klarer å huske navnet på - de skulle i alle fall kaste snøballer - (sjukt oplegg - hehe) Jobben betalte for å sende de gærneheiene der oppover i 3 dager for å drekke, kaste snøball og kjøre ulovlig på snøscooter..... ...sånn jobb vil jeg også ha....! 0 Siter
flisa Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Skrevet 9. mai 2005 ...sånn jobb vil jeg også ha....! Ikke jeg - - -ikke de andre dagene i året - hehe 0 Siter
MsSophie Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Ikke jeg - - -ikke de andre dagene i året - hehe Nei,men vi kunne heng oss med de tre dagene da... 0 Siter
flisa Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Skrevet 9. mai 2005 Nei,men vi kunne heng oss med de tre dagene da... Ja, og jeg syns vi kunne blitt spurt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.