Gjest Tips mottas :) Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Noen her inne som har gode ideer om hvordan vi enklest kan rengjøre familiens hårbørster. Pleier å dra ut alt løshår etter hver hårbørst, men alikevel blir noe sittende og er vanskelig å få ut. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Børster med kuler på tuppen av tinnene er håpløse, nytter ikke å få av håret. Så kjøp børster med rette tinner uten kuler på, evt. kjøp såpass billige børster at du kan bytte dem ut ofte. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Legg den i bløt i vann med litt hårshampoo, og skrubb løs med neglbørste. 0 Siter
Gjest kast og kjøp nye Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Kjøp relativt rimelige børster, som kastes med jevne mellorom. Tannbørster, hårbørster, dobørster, oppvaskbørster osv, er forbruksmateriell som skal kastes ganske ofte. Jeg vasker hårbsørsten min med shampo i hvertfall annenhver uke, men skifter den ut ganske ofte allikvel. 0 Siter
kyrillo Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Gode hårbørster vokser ikke på trær i billigbutikker, så det er ikke bruk-og-kast for meg i alle fall. De har jo lett for å bli litt hårete og stygge i blant, med bruk av diverse skum og annet kliss, så da må de renses. Jeg bruker en sånn gammel "afrokam" med lange tinner til å fjerne en del hår, og så seter jeg børstene i en bolle med glovarmt vann + maskinoppvaskmiddel. Der står de i noen timer før jeg skrubber av resten med en neglebørste. Det går greit det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.