Gå til innhold

Brennende føtter

Anbefalte innlegg

Kizza1365380506

Jeg er for tiden plaget med brennende føtter samt armer og ben som dovner. Dette kan skje om jeg selvom jeg bare sitter rett opp og ned i en stol.

Jeg har det ganske bra for tiden. Bruker Lamictal 200 mg (bipolar) og Levoxin 25 mikrogr. har tatt noe vival 5mg fordi min svigermor døde for 14 dager siden. (Bringer opp litt triste minner osv). Jeg tar også B-12 hver tredje måned men har ikke tatt noen sprøyte siden oktober.

Lurer på om det har noen sammenheng med medisinkombinasjonen eller at jeg skulle ha øket levoxinstyrken.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183924-brennende-f%C3%B8tter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Plagene dine har nok ingen sammenheng med medisinene du bruker; står iallfall ikke nevnt i bivirkningslisten. mangel på B12 kan gi slike plager du nevner, kanskje du bør sjekke blodverdiene nå. En generell helsesjekk bør utføres, og derso fastlegen din ikke finner noen forklaring, så kan det bli aktuelt å henvise tilen nevrolog.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...