Gjest den var goooood Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 May Dritt og Reidun hahahahahahahhaha hahahahahha 0 Siter
noami Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Hva skjedde? I neste episode kommer alle de gamle deltagerne tilbake...og fettaneh forteller may britt og reidar hvor fælt det var i bussen for alle bare baksnakka og kalte dem for may dritt og reidun...boohoo 0 Siter
fyrlykt Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 I neste episode kommer alle de gamle deltagerne tilbake...og fettaneh forteller may britt og reidar hvor fælt det var i bussen for alle bare baksnakka og kalte dem for may dritt og reidun...boohoo Det må jeg få med meg. Jeg orka rett og slett ikke å se på i dag i tilfelle Reidar og dritten skulle vinne. Hadde ikke orket gliset hans.... 0 Siter
huufsa Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Jepp, jeg knegget skikkelig når jeg hørte det jeg også! Må selvfølgelig ikke gå glipp av torsdagens episode! 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 det var de to som fortjente det mest, som vant i dag! Gleder meg til fortsettelsen..... "May Dritt og Reidun"....fortjener ikke noe bedre! håper de ryker ut og hjem, farvel! Uff utrolig at man går så opp i dette.... 0 Siter
Reg@l Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Lo mer av da Fattanhe (eller hvordan det nå skrives) skulle ta farvel med Mai Dritt og Reidun i forrige episode. -Du er en flott jente du Mai Britt, og du også Reidar. *LOL* Damene fra Stavanger er også en bra beskrivelse av paret. Alt man skal gidde å engasjere seg i... *sukker* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.