Gå til innhold

Hva skjer hvis man ikke bryr seg om plagene?

Anbefalte innlegg

Hva skjer hvis man har sterk allergi mot pollen for eksempel, men man bare blåser på det og går ut i en lyng med bjørketrær og burrot/timotei en hel dag? Kan man dø? eller får man bare uskrekkelig vondt? Er allergisk og har så veldig lyst til å gå i timotei-enga nedenfor hytta til han Pål.. Så blir veldig glad for svar, ellers gjør jeg det bare,hehe( har så lyst assa)

Takk!

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Tror ikke du dør, men det kan hende det kommer til å kjennes ut som om det hadde vært like greit... (å dø, altså)

Vær bare litt obs på eventuelle astmatiske symptomer. Har selv erfart dette ved ekstrem eksponering, selv om jeg ikke er spesielt astmatisk ellers...

• 4 uker senere...

Dersom allergien slår ut i astma eller feks. hevelser som kan være farlige, vil dette kunne regnes som farlig, selv om det skal ekstremt mye til for at noen dør av en allergireaksjon. - Men det har sikkert skjedd det og..

Du blir skikkelig dårlig - det er det som skjer. Du snufser, nyser, blir tung i hodet, trøtt, snørrete, gretten, sliten +++ Egentlig veldig likt en real forkjølelse - bare litt anderledes - litt mer irritabelt.

Det er i hvert fall min erfaring.

Min hvorfor ikke bare slenge i seg en ekstra clarityn/ loratidin før skauturen - det tar ofte luven av det værste.

Jeg var ekstremt plaget som liten. Sykler og løper mye på skauen nå. Blir litt plaget men slenger i meg litt mer medisin i de værste periodene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...