Gjest setter stor pris på hjelp!! Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Jeg kom til å tenke på en kake jeg ofte har fått nordpå i konfirmasjoner o.l Vet ikke hva den heter, men det er en slags sukkerbrødbunn som er delt i to. Mellom lagene er det eggekrem/vaniljekrem e.l. Hele kaken er smurt med sjokoladeglasur og pyntet med mandelskiver. Noen som vet hvilken jeg mener? 0 Siter
Gjest optisk Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Kvæfjordkake ? neineinei... sjokoladeglasur på kvæfjordkake?? 0 Siter
Gjest Vekten73 Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Kvæfjordkake ? Oppskriften finner du på www.artoftaste.no søk etter kvæfjordkake på fritekstsøket. Lykke til med bakingen 0 Siter
Gjest gladiol Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Oppskriften finner du på www.artoftaste.no søk etter kvæfjordkake på fritekstsøket. Lykke til med bakingen På kvæfjordkake er det ikke sjokolade, men marengs og mandler. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Kvæfjordkake ? *Ørefik* Det er da vel for søren ikke sjokoladeglasuer på Kvæfjordkaka! Mamma lagde riktignok en elskelig variant med sjokoladekrem inni.... 0 Siter
Gjest trenger råd jeg Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Kvæfjordkake ? med sukkerbrødbunn, eggekrem, sjokoladeglasur og mandler? Mmmmmnei... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.