Gå til innhold

Krem/skum til manneutstyret :-/

Anbefalte innlegg

Miss seventy
Skrevet

Takk, takk :-)

Da får jeg foreslå dette, for i og med den er til intimbruk, så må den i det minste være bedre enn Veet.

Flott, takker igjen :-)

Veet funker mye bedre på meg enn blitzblank. Sistnevnte minner mer om syre eller noe. Ikke å anbefale på edle deler hvertfall.

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ade|ina

25

• Miss seventy

7

• Prozak

6

• Lillemus

4

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270
Skrevet

I og med at hår og hud er bygget opp av det samme, er det vanskelig å ta håret, ikke huden. Sånne hår er veldig tykke også, og stoffet må være på lenge for å trenge igjennom.

Skrevet

På ingen måte :-)

Glattbarbert er pent på kvinner, men ikke på menn. Det skulle også sett ganske snålt ut, med hår på lårene og overalt rundt, mens området rundt der var hårløst.

"............................"

Ikke alle som er så hårete på låra at det ser ut som de har fått en hårsykdom ala Frode Alnæs fordi om de shaver helt inntil da! :)

Skrevet

Ikke alle som er så hårete på låra at det ser ut som de har fått en hårsykdom ala Frode Alnæs fordi om de shaver helt inntil da! :)

Nei, men noe av oss er det :-)

".............................."

Skrevet

Nei, men noe av oss er det :-)

".............................."

Hjelpe meg. :)

Annonse

Skrevet

Hvis du får kremen innpå slimhinnene, altså innenfor de indre kjønnsleppene, så svir det ja! Men om du klarer det kunststykket ikke å søle så bør det ikke svi?

Jeg har sart hud.

Skrevet

Her er en side som gir en lettfattelig og informativ beskrivelse av intimbarbering. :)

http://www.tragisk.com/index.php?id=tips016

Ok, tar vare på den og leser den når jeg har ork :-)

Eller sender den til sønnen min - det spørs hva som står der.

Poenget var jo at han lurte på om det fantes et annet alternativ enn barberhøvel og skum.

Fikk et tips lenger ned her om en intimkrem fra kondomeriet. Tror jeg tipser han om den, så får han bestemme selv.

Har nesten ikke sett han i dag for jeg har vært avgårde i kveld.

Skrevet

Veet funker mye bedre på meg enn blitzblank. Sistnevnte minner mer om syre eller noe. Ikke å anbefale på edle deler hvertfall.

"Veet funker mye bedre på meg enn blitzblank. Sistnevnte minner mer om syre eller noe. Ikke å anbefale på edle deler hvertfall."

Det var igrunn rart, for blitzblank er jo beregnet til akkurat det formålet.

Og kondomeriet kan da ikke selge ting som er direkte skadelige eller farlige. Da ville det fort blitt rabalder, og mange misfornøyde kunder.

Det ville vel ikke vært lov å selge heller - som intimkrem, hvis det var farlig. Og det står også at den ikke virker på alle, og det tar jeg som et tegn på at den ikke er så sterk.

Det går an å prøve på et lite område først.

Og når jeg leser lenger ned her at noen har fått brannsåraktige flekker etter bruk av Veet, så tror jeg ikke det er det første han bør prøve.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jada åpen og greit :-)

Men det tipset du la ut link til, var jo bare om barbering, og det han lurer på er om det finnes noe annet som kan brukes.

Hadde det litt travelt tidligere, så fikk ikke lest eller svart skikkelig. =)

Grunnen til at han blir sår og nuppete av barbering kan jo være at han gjør det feil..? Gjør en det rett så blir man vel ikke nuppete.. Eller? =)

Miss seventy
Skrevet

"Veet funker mye bedre på meg enn blitzblank. Sistnevnte minner mer om syre eller noe. Ikke å anbefale på edle deler hvertfall."

Det var igrunn rart, for blitzblank er jo beregnet til akkurat det formålet.

Og kondomeriet kan da ikke selge ting som er direkte skadelige eller farlige. Da ville det fort blitt rabalder, og mange misfornøyde kunder.

Det ville vel ikke vært lov å selge heller - som intimkrem, hvis det var farlig. Og det står også at den ikke virker på alle, og det tar jeg som et tegn på at den ikke er så sterk.

Det går an å prøve på et lite område først.

Og når jeg leser lenger ned her at noen har fått brannsåraktige flekker etter bruk av Veet, så tror jeg ikke det er det første han bør prøve.

Nei som sagt. Hårfjerningskremer på balla er ikke så lurt, med tanke på hva som er inni der.

Skrevet

Ok, tar vare på den og leser den når jeg har ork :-)

Eller sender den til sønnen min - det spørs hva som står der.

Poenget var jo at han lurte på om det fantes et annet alternativ enn barberhøvel og skum.

Fikk et tips lenger ned her om en intimkrem fra kondomeriet. Tror jeg tipser han om den, så får han bestemme selv.

Har nesten ikke sett han i dag for jeg har vært avgårde i kveld.

Man bør kanskje lese artikkelen med litt glimt i øyet. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...