Gå til innhold

Jakten på kjærligheten, hvor er de mindre attraktive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Øh.. stort sett alle i den serien fra i fjor var vel godt under snittet utseendemessig da. Ingen vits å dra inn de riktig stygge vel? Det blir jo tross alt litt vel dårlig TV uten respons i det hele tatt?

Godt under snittet? Hva i h* slags snitt er det da? Kanskje noen av dem ikke var noe fruktfat, men ellers synes jeg nå de så ut som helt normale folk. Alle kan ikke være supermodeller heller. Eller synes du de burde være med i Svanen før de kan tillate seg å vise fjeset på skjermen?

Fortsetter under...

Miss seventy
Skrevet

Ups. De hadde med en homse?

Da må de virkelig be om unnskyldning.

Hva mener du? Var det ikke det du ønsket da, et representativt utvalg...?

Gjest Drama putra
Skrevet

Hva mener du? Var det ikke det du ønsket da, et representativt utvalg...?

Men hvor er gjennomsnittsbonden i sin beste alder? Lut i ryggen, skjeggete og fåmælt med strå i kjeften, bokserompa i knehøyde, brune gummistøvler fra 1956 og grønn Felleskjøpet-caps?

Miss seventy
Skrevet

Godt under snittet? Hva i h* slags snitt er det da? Kanskje noen av dem ikke var noe fruktfat, men ellers synes jeg nå de så ut som helt normale folk. Alle kan ikke være supermodeller heller. Eller synes du de burde være med i Svanen før de kan tillate seg å vise fjeset på skjermen?

Hallo da, innleggskriver mente de hadde plukket ut bare pene folk for å dra seere. Jeg sier bare at jeg heller synes de lå under snittet enn over. De ser vel vanlige ut. Men det er jo her snakk om MIN personlige mening da. Den må jeg da kunne ha?

Miss seventy
Skrevet

Men hvor er gjennomsnittsbonden i sin beste alder? Lut i ryggen, skjeggete og fåmælt med strå i kjeften, bokserompa i knehøyde, brune gummistøvler fra 1956 og grønn Felleskjøpet-caps?

*Men hvor er gjennomsnittsbonden i sin beste alder? Lut i ryggen, skjeggete og fåmælt med strå i kjeften, bokserompa i knehøyde, brune gummistøvler fra 1956 og grønn Felleskjøpet-caps?*

Hvis du mener eldre folk, så har vel ofte de allerde fått seg mann/kone da..

OG har du noensinne vært i nærheten av bønder? Makan til generalisering og neddraging av folk. Bønder er da normale folk de, kanskje ikke de mest stivpynta folka alltid, men det er vel heller ikke særlig praktisk?

Skrevet

Hallo da, innleggskriver mente de hadde plukket ut bare pene folk for å dra seere. Jeg sier bare at jeg heller synes de lå under snittet enn over. De ser vel vanlige ut. Men det er jo her snakk om MIN personlige mening da. Den må jeg da kunne ha?

Jo, jeg bare lurer på hvem du omgås som kan si at helt normalt utseende folk er under snittet.

Annonse

Gjest Drama putra
Skrevet

*Men hvor er gjennomsnittsbonden i sin beste alder? Lut i ryggen, skjeggete og fåmælt med strå i kjeften, bokserompa i knehøyde, brune gummistøvler fra 1956 og grønn Felleskjøpet-caps?*

OG har du noensinne vært i nærheten av bønder? Makan til generalisering og neddraging av folk. Bønder er da normale folk de, kanskje ikke de mest stivpynta folka alltid, men det er vel heller ikke særlig praktisk?

Mener du at Øystein Sunde og Kjell Aukrust generaliserer?

:-)

Neida. Jeg har sett dem på orienteringsmøte om John Deeres nye modeller. De fikk gryterett med -ris- (tabbe) og venta på poteter. HVA! (vantro uttrykk) Ikke poteter? Vi er da ikke kinesere?

Miss seventy
Skrevet

Jo, jeg bare lurer på hvem du omgås som kan si at helt normalt utseende folk er under snittet.

Som sagt er det minpersonlige mening. Mulig folk ser dårligere ut på TV. Hvilken rolle spiller det egentlig?

Gjest Drama putra
Skrevet

Som sagt er det minpersonlige mening. Mulig folk ser dårligere ut på TV. Hvilken rolle spiller det egentlig?

En koriositet fra min fotografperiode:

Et optsk bedrag gjør at folk ser bredere og høyere ut på TV og bilder, p g a at vi ser stereoskopisk med våre to øyne, og et flatt bilde gir et annet perspektiv enn det tredimensjonale.

Skrevet

En koriositet fra min fotografperiode:

Et optsk bedrag gjør at folk ser bredere og høyere ut på TV og bilder, p g a at vi ser stereoskopisk med våre to øyne, og et flatt bilde gir et annet perspektiv enn det tredimensjonale.

Eller det gamle ordtaket om at "tv legger til 10 kg".

Gjest Drama putra
Skrevet

Eller det gamle ordtaket om at "tv legger til 10 kg".

Eller at "hun er mindre og tynnere enn jeg trodde!" når de får se kjndisen i virkeligheten.

Einar Rose ble en liten kule på to tynne bein.

Skrevet

Eller at "hun er mindre og tynnere enn jeg trodde!" når de får se kjndisen i virkeligheten.

Einar Rose ble en liten kule på to tynne bein.

Hehe...

En kompis fikk se Celina Midelfart på Domus en påske, og han holdt på å gå på veggen, bokstavelig talt. "Så lita ho va!", sa han. :)

Nei, vi er ikke så veldig blaserte med å se kjendiser til daglig... :)

Gjest Drama putra
Skrevet

Forresten:

For mange år siden ble en medarbeider i Alle Menn mistenkt for narkosalg. De viste bilde av fyren og skrev: "Denne mannen ser da absolutt ikke ut som en narkoselger? Nå har politiet tatt grundig feil" Fyren så faktisk -akkurat- ut som en narko-selger, nøyaktig sånn de så ut der de sto i Slottsparken den gangen.

Tror ikke Alle Menn-reporteren har sett en slik noen gang.

Annonse

Miss seventy
Skrevet

Forresten:

For mange år siden ble en medarbeider i Alle Menn mistenkt for narkosalg. De viste bilde av fyren og skrev: "Denne mannen ser da absolutt ikke ut som en narkoselger? Nå har politiet tatt grundig feil" Fyren så faktisk -akkurat- ut som en narko-selger, nøyaktig sånn de så ut der de sto i Slottsparken den gangen.

Tror ikke Alle Menn-reporteren har sett en slik noen gang.

ehh..jaha.. vel?

Skrevet

Da er jeg ikke alene om mistanken.

De driter i mennesker, kun pengene telles.

"De driter i mennesker, kun pengene telles."

Enhver bedrift som generer penger har, naturlig nok, dette som hovedmål. Det er vel ingen som egentlig tror at slike dateprogrammer etc. er for noe annet enn seertall og penger, eller at noen faktisk "finner kjærligheten" i slike idiotiske underholdningssammenhenger?

"..............................."

laguna1365380434
Skrevet

Får ikke de mindre atraktive utfolde seg fritt i akkurat den serien da?

Jeg har ikke sett den nå, men de som var med i fjor var vel ikke akkurat over gjennomsnittet? Jeg fikk hvertfall ikke øye på noen jeg tror ville vunnet noen missekonkuranse..?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...