Gjest petroline Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Hei:) Er ikkje ofte eg skriver her no. Men i dag bobler eg litt over av energi. Eg har en historie/bakgrunn eg skulle vært foruten. Men den er der og eg må jobbe med den. Eg går i dag til psykomotorisk fysioterapeut. Eg skal begynne hos Psykolog om ei veke. Og eg ser på alt dette som spennande og lærerikt. Eg kan lære å kjenne meg sjølv på en anna måte. Eg er også blitt spurt om å jobbe innenfor psykriatrien. bare da å bli spurt om en slik jobb er fantastisk. En god opplevelse.om eg tar jobben eller ei er uvist. Men eg er blitt spurt...:-) Da går ann å få et bra liv. Vi må bare stå sammen og hjelpe kvarandre til å sjå lyset i tunnelen . 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Flott :-) Enig Ha en fin kveld ! Klem 0 Siter
dog1365380703 Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Gratulerer "jobbe innenfor psykriatrien"??? Hmmm...Ikke glem oss da, hvis du får en slik jobb...vi er glemt nok som vi er ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.