Gå til innhold

Hvordan få plass hos psykolog?

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 30 år. Jeg har vært deprimert i noen år nå... Har endelig tørt og ta tak i problemet og fått henvisning til psykolog. Men ventelistene er enormt lange. Og de tar først og fremst inn de under 25. Har funnet en med ventetid på ca seks måneder, men listen kan både bli lengre og kortere. Jeg kan bare ikke vente så lenge, har for mye rare tanker til det. Alt jeg vil er og få føle glede igjen. Om bare for fem min så er jeg fornøyd. Men hvordan skal jeg få innpass? Hvorfor er ikke jeg viktig.. Har alder virkelig noe med saken og gjøre? Kan ikke skjønne at det jeg føler ville vært anderledes om jeg hadde vært noen år yngre...Så vær så snill og gi meg noen råd om hvordan jeg kan få plass...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184539-hvordan-f%C3%A5-plass-hos-psykolog/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...