Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt det problem nå i snart 5 år... Det kommer og går, så jeg er i tvil om det er normalt eller om jeg må gjøre noe med det. De jeg har snakket med sier jeg må snakke med en lege...

Jeg er i veldig godt humør en periode, alt fra et par uker til over 1 mnd.. Men så blir jeg skikkelig lei uten grunn. Går rundt å føler meg helt tom og har en megaklump i halsen, gråter mye. Så har jeg det slik i varierende perioder, før jeg er oppe i " normal" tilstand igjen. Verre i vinter tider enn resten av året.

det begynte julen 01 da jeg tok en kur for astma og allergi.

Er dette normalt? Noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184901-normalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det er mensen? Eh, spøk til side.

Prøv å finne ut hva som skjer i livet ditt rundt tidspunktet når du føler deg slik?

Takk for svar!! :) Har prøvd å tenke på det, mulig at det er jeg som holder for mye inne, og så skjer det kanskje en liten ubetydelig bagatell som får det til å tippe over... Men vet ikke hva jeg kan gjøre med det, er så kjipt når jeg blir slik, ikke bare for meg. Gir lissom blaffen i alt. Tips? Råd? ALt blir satt pris på...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184901-normalt/#findComment-1265598
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...