Gå til innhold

FU:Hvilken antideppresiva bruker du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest godt fornøyd

Efexor. Er veldig fornøyd, den virker bra, og den eneste bivirkningen har vært litt nattesvette i ny og ne.

Før brukte jeg Zoloft. Da fikk jeg økt angst, og diaré.

Nå holder jeg på å trappe ned Efexor. Har redusert til halvparten av opprinnelig dose, uten bivirkninger overhodet.

Mexico

Våkne opp med savn av alt,

Midt i mai, det regne å e bitkaldt

Livet e som ei hengemyr

Æ ligg her å drømme å færra på æventyr

Savne varme sommarsol

Du har skapt hjertet mitt om te et vepsbol

No e d nok, no e d nok

Æ har fått nok av angst- og depresjons-fokk

No vil æ færra te Mexico,

Færra på tur te Mexico,

Der ska æ kvil i sola,

og prøv å kom på rætt kjøl,

nu e det punktum finale,

du får prøv å ta prozacen din sjøl!

Du trur æ en vanlig kværdagsrett,

Strø på negative-tanka så spise du dæ mætt

Men stabilitet e en kokekunst

Du må tilsett nokka meir, det e ikkje nok me ”brunst”.

E himmelen blå, havet skyan true,

Det ska æ finn ut no, æ ska ikkje snue

No e d nok, no e d nok

Æ har fått nok av angst- og depresjons-fokk.

No vil æ færra te Mexico,

Færra på tur te Mexico,

Der ska æ kvil i sola,

og prøv å kom mæ på rætt kjøl,

nu e det punktum finale.

du får prøv å ta prozacen din sjøl!

(Fritt etter

Lynni Trekreem)

Cipralex og tolvon.

Cipralex hjelper meg mot tvangstanker og sosial angst + depresjon. Tolvon gjør at jeg får sove + at jeg får mer energi. De forsterker hverandre, og jeg merker godt forskjell i de periodene jeg bare bruker cipralex. Da er energinivået mer labert.

Gjest Missis Robinson

Efexor. Er veldig fornøyd, den virker bra, og den eneste bivirkningen har vært litt nattesvette i ny og ne.

Før brukte jeg Zoloft. Da fikk jeg økt angst, og diaré.

Nå holder jeg på å trappe ned Efexor. Har redusert til halvparten av opprinnelig dose, uten bivirkninger overhodet.

Jeg bruker 800 mg Seroquel i døgnet. Første medisin som har virket supert på både tung depresjon,angst og søvnløshet Etter et halvt år er jeg kvitt de fleste symptonene som nesten tok livet av meg, og jeg er ikke sløv eller overvektig....

Annonse

Gjest http://home.no.net/veggis

Cipralex og tolvon.

Cipralex hjelper meg mot tvangstanker og sosial angst + depresjon. Tolvon gjør at jeg får sove + at jeg får mer energi. De forsterker hverandre, og jeg merker godt forskjell i de periodene jeg bare bruker cipralex. Da er energinivået mer labert.

Får du virkelig mer energi av å ta Tolvon. Blir helt slått ut når jeg tar det jeg. Føler meg helt fucka dagen etter.

Får du virkelig mer energi av å ta Tolvon. Blir helt slått ut når jeg tar det jeg. Føler meg helt fucka dagen etter.

Blir ikke sløv av tolvon i det hele tatt jeg. Tvert om. Har aldri fått unnagjort så mye som etter at jeg begynte med dem. Men tør ikke bruke dem sammenhengende over tid, for da mister de den søvndyssende effekten om kvelden + at jeg blir så sulten hele tiden og eter meg ihjel :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...