Gjest Dido Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 I noen år (3-4)har jeg vært jeg deprimert i ca. 1 uke før mensen: er 37 år: alt er bare negativt: jeg skjønner ikke hvorfor jeg lever. Var hos fastlegen i febr.-05 og ble sykemeldt i 3 uker pga utbrenthet, uten at hun tok noen prøver av meg. Har problemer m/å stå opp på morgenen for å gå på jobben. Ellers går jeg på kveldsskole 2 ganger i uken for å få mer utdannelse: noe jeg gleder meg til hver gang. Har alltid ellers likt å gå tur/være ute, men i det siste halve året har jeg hatt problemer med å komme meg ut/gjøre ting. Jeg gruer meg til å gjøre forskjellige/nye ting som jeg ikke gjorde tidligere og jeg føler at jeg ikke har energi og ikke orker ting: jeg føler meg redd. Kan noen hjelpe meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/185153-deprimert-f%C3%B8r-mensen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.