Gå til innhold

Deprimert før mensen

Anbefalte innlegg

I noen år (3-4)har jeg vært jeg deprimert i ca. 1 uke før mensen: er 37 år: alt er bare negativt: jeg skjønner ikke hvorfor jeg lever. Var hos fastlegen i febr.-05 og ble sykemeldt i 3 uker pga utbrenthet, uten at hun tok noen prøver av meg. Har problemer m/å stå opp på morgenen for å gå på jobben. Ellers går jeg på kveldsskole 2 ganger i uken for å få mer utdannelse: noe jeg gleder meg til hver gang. Har alltid ellers likt å gå tur/være ute, men i det siste halve året har jeg hatt problemer med å komme meg ut/gjøre ting. Jeg gruer meg til å gjøre forskjellige/nye ting som jeg ikke gjorde tidligere og jeg føler at jeg ikke har energi og ikke orker ting: jeg føler meg redd. Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185154-deprimert-f%C3%B8r-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PMS-jenta

Du lider nok av sterk PMS og det kan være et helvete før mensen. Hvis du tar det opp med legen så kan det hende at p-piller kan hjelpe deg. p-sprøyte kan også ta bort noe av spenningene, men noen reagerer med å bli mer deprimerte på det også. Noen er visst mer disponert for PMS enn andre desverre. Studier har vist at de som holder seg i god fysisk form har minst PMS-plager

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...