kivi Skrevet 8. februar 2001 Del Skrevet 8. februar 2001 Hei! Håper jeg henvender meg på riktig sted.. Det har seg slik at jeg har en beinutvekst bak på hælen som innebærer en del smerter når jeg har på meg vanlige sko. Ihvertfall har legen på sykehuset bestilt time slik at de skal meisle bort denne beinbiten. Det jeg lurer på er hva jeg kan vente meg etter operasjonen. Må jeg bruke krykker? tar det lang tid før det blir bra, kan jeg ha gym etc? setter stor pris på svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 13. februar 2001 Del Skrevet 13. februar 2001 kivi. Det blir nok flere uker hvor foten din ikke bør belastes. Men resten av kroppen kan jo brukes. Styrketrening, armsykkel ol. er fin trening i denne perioden. Etter hvert kan du jo også sitte på ergometersykkel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.