Fredag Skrevet 8. februar 2001 Del Skrevet 8. februar 2001 Har hatt hoven høyre ankel i nærmere 4 uker, uten at jeg har forstuet foten (ihvertfall ikke merkbart). Foten er stiv og verker litt innimellom, særlig hvis jeg har stått og gått mye. Hevelsen er verst om kvelden. Bør jeg gå til lege eller skal jeg bare vente videre og se? (Jeg er av hunkjønn og er 39 år. Normal vekt.) Jeg har brukt støttebandasje enkelte dager, uten at det ser ut til å hjelpe Kan jeg trene i helsestudio, eller bør jeg ta en pause? Takknemlig for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 13. februar 2001 Del Skrevet 13. februar 2001 Fredag Dette synes jeg klart at en lege bør se litt nærmere på evt. med en rtg.-us. Inntil dette er gjort, ikke bedriv fysisk aktivitet som belaster den vonde foten, men resten av kroppen kan du jo trene opp.! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 13. februar 2001 Del Skrevet 13. februar 2001 Fredag Dette synes jeg klart at en lege bør se litt nærmere på evt. med en rtg.-us. Inntil dette er gjort, ikke bedriv fysisk aktivitet som belaster den vonde foten, men resten av kroppen kan du jo trene opp.! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.