Gjest sosial fobi Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Nhd kan jeg bruke 1 sobril tablett av minste styrke 14 dager i strekk eller blir jeg avhengig da? Jeg er alene en del uker av gangen å da trenger jeg sobril for å gå i butikken f.eks. Når jeg ikke er alene så trenger jeg ikke medisin å kan derfor gå uten sobril i 3 uker. Håper du kan svare meg raskt for dette er viktig for meg å vite. 0 Siter
bassse Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg er ikke NHD, men har erfaring med sobril. Jeg vil tro at etter 14 dager a 10 mg vil du ikke, om noe, få annet enn en mild reaksjon ala en kopp kaffe for mye. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Sobril 10 mg, 14 dager i strekk er intet problem som et engangstilfelle. Men to uker på og tre uker av i en fast turnus (hvis jeg forstår deg rett) er noe annet. Jeg ville vært redd for avhengighat her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.