Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vår, det er vår, min rundt kvinnelige mage må avrundes.

Jeg har tidligere gått på librakurs, men jeg husker ikke "reglene", og jeg har ikke lyst å ta et oppfølgingskurs. Er det noen som kan hjelpe meg? Hva var matmengdene?

Jeg synes å huske 4 brødmåltider per dag, en brødskive var 30 gram? Hvor mye tilsvarte dette i havregyn?

Og hva var middagsmengdene?

Skrevet

Se http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2005-13,GGLD:en&q=libra+havregryn+br%C3%B8d - det første treffet der. Jeg får det ikke opp (streng brannmur...!), men tror du skal få det opp.

Det står bl.a. "Frok ost, lunch, mellommåltid og kvelds: 1 brødrasjon pr måltid som

tilsvarer: 30 gr brød eller 20 gr knekkebrød, eller 20 gr havregryn." - men om du får opp linken, så står det sikkert mer der.

Hvis ikke du finner ut av det eller får svar av andre her, så kan jeg se om jeg finner boka mi hjemme i kveld en gang.

Skrevet

Se http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2005-13,GGLD:en&q=libra+havregryn+br%C3%B8d - det første treffet der. Jeg får det ikke opp (streng brannmur...!), men tror du skal få det opp.

Det står bl.a. "Frok ost, lunch, mellommåltid og kvelds: 1 brødrasjon pr måltid som

tilsvarer: 30 gr brød eller 20 gr knekkebrød, eller 20 gr havregryn." - men om du får opp linken, så står det sikkert mer der.

Hvis ikke du finner ut av det eller får svar av andre her, så kan jeg se om jeg finner boka mi hjemme i kveld en gang.

Tusen takk. Jeg fikk ikke opp mer informasjon, men nå har jeg hvertfall brød og havregrynsmengde. :)

Skrevet

Var det ikke 90 gram potet/ris eller pasta og 100-150 gram rent kjøtt/fisk til middag, da?

Også var det en porsjon meieriprodukt...tror det var 1.5 dl skummetmelk eller en yoplait, fettfattig yoghurt.

100 gram frukt om dagen? Eller 200= Litt mindre når det gjaldt banan.

Og fiber før måltidene da! Tre fiber-vital tabletter, eller ett (?) fiberbrød. + Masssssse vann.

Skrevet

Var det ikke 90 gram potet/ris eller pasta og 100-150 gram rent kjøtt/fisk til middag, da?

Også var det en porsjon meieriprodukt...tror det var 1.5 dl skummetmelk eller en yoplait, fettfattig yoghurt.

100 gram frukt om dagen? Eller 200= Litt mindre når det gjaldt banan.

Og fiber før måltidene da! Tre fiber-vital tabletter, eller ett (?) fiberbrød. + Masssssse vann.

Tusen takk! Ingen flere unnskyldninger nå. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...