Gå til innhold

Sex i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri aldri med d, alltid alltid med dobbel l brukte min kjære far å si.

Men nå MÅ vi få en oppdatering her, altså! (*underernært*)

aldri to l'er i aldri og alltid to l'er i alltid, lærte jeg på skolen. Det jeg tydeligvis aldri har lært, er kommaregler :o)

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

9

• org

7

• Dorthe

3

• cecily

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Aldri aldri med d, alltid alltid med dobbel l brukte min kjære far å si.

Men nå MÅ vi få en oppdatering her, altså! (*underernært*)

Var din kjære far dyslektiker?

Skrevet

Var din kjære far dyslektiker?

Nei, han var faktisk korrekturleser i ei avis. Et språkgeni av de store, med en tendens til å lage seg regler for absolutt alt!

Litt småirriterende da jeg var mindre, men veldig effektivt.

Skrevet

Hvorfor (og hvordan?) ville han skrevet aldri uten d?

Å, søren! Uten G mente jeg! Så det først nå.

Skrevet

Nei, han var faktisk korrekturleser i ei avis. Et språkgeni av de store, med en tendens til å lage seg regler for absolutt alt!

Litt småirriterende da jeg var mindre, men veldig effektivt.

"Aldri aldri med d"

Pussig regel for en korrekturleser.

c",)

Skrevet

"Aldri aldri med d"

Pussig regel for en korrekturleser.

c",)

Så leifen min nå. G skulle det naturligvis stå.

Skrevet

Så leifen min nå. G skulle det naturligvis stå.

Det var beroligende.

Gjest aldrig
Skrevet

Nå har du skrevet aldri som "aldrig" tre ganger og "alderig" en gang. Et sted går grensen.

ALDRI heter det. ALDRI! Ikke aldrig eller alderig.

:)

Nå tuller du, aldrig skrives med "g", basta.

Skrevet

Nå tuller du, aldrig skrives med "g", basta.

Hva er humoren i det da?

Gjest gal i kveld
Skrevet

Han kom og tok en kjappis og dro igjen. Jo han var kjekk og ordentlig å se på og jeg ble ordentlig tent, men gud så skuffende når en mann ikke kan holde på lenger enn noen få minutter så kler han på seg og går. Han hadde en ordentlig p..., og jeg ble våt som bare det når han dro ned buksa. Forspillet var bra, og han greide å hisse meg opp til de grader. Neste gang så binder jeg han i senga så jeg kan bli ferdig også.

Skrevet

Slapp av nå.

Ja, holder på å sovne, så det går nok bra.

Skrevet

Han kom og tok en kjappis og dro igjen. Jo han var kjekk og ordentlig å se på og jeg ble ordentlig tent, men gud så skuffende når en mann ikke kan holde på lenger enn noen få minutter så kler han på seg og går. Han hadde en ordentlig p..., og jeg ble våt som bare det når han dro ned buksa. Forspillet var bra, og han greide å hisse meg opp til de grader. Neste gang så binder jeg han i senga så jeg kan bli ferdig også.

Takk for oppdateringa! Jeg trengte den nå.

Gjest gal i kveld
Skrevet

Takk for oppdateringa! Jeg trengte den nå.

Kan ikke si at det var vellykket når han dro med engang uten å tilfredsstille meg.

Skrevet

Kan ikke si at det var vellykket når han dro med engang uten å tilfredsstille meg.

Det var jo skikkelig dårlig gjort da.

Vel, shit happens. Du tok en sjanse da, slike ting kan man ikke vite på forhånd dessverre.

Skrevet

Du får håpe han også er på dol, så ser han hva han gjorde feil.

Gjest gal i kveld
Skrevet

Slike innlegg kjeder meg.

Det er vel bare å hoppe over slike innlegg da. Du har ingen plikt til å svare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...