Gå til innhold

Sex i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest aldrig i livet
Skrevet

Nå har du skrevet aldri som "aldrig" tre ganger og "alderig" en gang. Et sted går grensen.

ALDRI heter det. ALDRI! Ikke aldrig eller alderig.

:)

Unnskyld så mye , men jeg har litt vanskligheter med det å skrive riktig.Har mild dysleksi desverre.

Hvis dere ikke liker skrivefeil skal jeg prøve enda hardere å skrive riktig.

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

9

• org

7

• Dorthe

3

• cecily

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest aldrig i livet
Skrevet

Å, søren! Uten G mente jeg! Så det først nå.

Så godt at mine skrivefeil kan engasjerte dere ut over hele natten :-)

Fint de er til nytte for noe, endelig :-)

Skrevet

Unnskyld så mye , men jeg har litt vanskligheter med det å skrive riktig.Har mild dysleksi desverre.

Du skriver jo ALT riktig bortsett fra det ene ordet.

Gjest aldrig
Skrevet

Ja, og det er den samme personen som henger seg opp i det hver gang noen skriver feil;0)

Skrevet

Ja, og det er den samme personen som henger seg opp i det hver gang noen skriver feil;0)

Nei, nå er du veldig urettferdig. Det er LENGE siden jeg har kommentert skrivefeil. Men en såpass grov feil 3 ganger på 10 minutter ber bare om å bli kommentert. Det er mange andre enn meg som kommenterer skrivefeil, jeg kan ikke huske sist jeg gjorde det, for jeg kutta ut da jeg skjønte at det ikke hadde noe for seg.

Skrevet

Det er vel bare å hoppe over slike innlegg da. Du har ingen plikt til å svare.

Det var sikkert misunnelse...

hehe

Skrevet

Aldri aldri med d, alltid alltid med dobbel l brukte min kjære far å si.

Men nå MÅ vi få en oppdatering her, altså! (*underernært*)

Det har jeg bestendig hørt også!

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Trolleinnlegg - men la oss likevel håpe han var frisk. Kondom beskytter ikke mot alt.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Han kom og tok en kjappis og dro igjen. Jo han var kjekk og ordentlig å se på og jeg ble ordentlig tent, men gud så skuffende når en mann ikke kan holde på lenger enn noen få minutter så kler han på seg og går. Han hadde en ordentlig p..., og jeg ble våt som bare det når han dro ned buksa. Forspillet var bra, og han greide å hisse meg opp til de grader. Neste gang så binder jeg han i senga så jeg kan bli ferdig også.

Dere skulle ha skrevet kontrakt på forhånd der det stod hvor lenge han burde ha holdt ut ;)

Skrevet

Han kom og tok en kjappis og dro igjen. Jo han var kjekk og ordentlig å se på og jeg ble ordentlig tent, men gud så skuffende når en mann ikke kan holde på lenger enn noen få minutter så kler han på seg og går. Han hadde en ordentlig p..., og jeg ble våt som bare det når han dro ned buksa. Forspillet var bra, og han greide å hisse meg opp til de grader. Neste gang så binder jeg han i senga så jeg kan bli ferdig også.

Ok

Gjest aldrig i livet
Skrevet

Du skriver jo ALT riktig bortsett fra det ene ordet.

Noen ord er vanskelige andre ikke:-) Heldigvis :-) Bare å komentere i vei, er vant til at folk sier i fra når jeg skriver feil. Blir ikke lei meg lenger :-)

Skrevet

Nei, nå er du veldig urettferdig. Det er LENGE siden jeg har kommentert skrivefeil. Men en såpass grov feil 3 ganger på 10 minutter ber bare om å bli kommentert. Det er mange andre enn meg som kommenterer skrivefeil, jeg kan ikke huske sist jeg gjorde det, for jeg kutta ut da jeg skjønte at det ikke hadde noe for seg.

Det er farlig territorium å kommentere skrivefeil...

Jeg gjorde uheldigvis det her forleden, og fikk trollet etter meg. Men noen ganger klarer jeg bare ikke å overse det. :P

Skrevet

Jeg gjorde uheldigvis det her forleden, og fikk trollet etter meg. Men noen ganger klarer jeg bare ikke å overse det. :P

Vet hvordan du har det. Noen ting kan man overse, andre ting går bare ikke. Adrig, alderig og aldrig igjen, ble bare for mye for meg.

Skrevet

Vet hvordan du har det. Noen ting kan man overse, andre ting går bare ikke. Adrig, alderig og aldrig igjen, ble bare for mye for meg.

Så ikke ut som "aldrig i livet" tok seg så veldig nær av det, men som oftest er det ikke den som får kommentaren som hisser seg mest opp over den heller. :)

Skrevet

Støtter den! Stavefeil er noe man må overse (på linje med tastefeil) - selv om de er konsekvente og tilbakemeldinga er både hyggelig, forsiktig og velment.

(Men huff - så det kribler i fingra av og til ...)

:o)

Skrevet

Støtter den! Stavefeil er noe man må overse (på linje med tastefeil) - selv om de er konsekvente og tilbakemeldinga er både hyggelig, forsiktig og velment.

(Men huff - så det kribler i fingra av og til ...)

:o)

Ja, jeg må nesten sette meg på hendene for å ikke si noe... :)

Gjest høres kjipt ut
Skrevet

Kan ikke si at det var vellykket når han dro med engang uten å tilfredsstille meg.

Huff så kjedelig, men sånt kan skje når du møter en ukjent. Han burde tilfredsstillt deg også! FØR det gikk for ham.

Gjest korrekt
Skrevet

Det hadde jeg alderig klart!

håper han er snill mot deg og at han har vært ærlig på nettet og sagt hvem han egentlig er. Slik at han ikke er en ond jæ.. som er slem og gal.

Vær forsiktig, og husk for all del kondom da.

Lykke til håper det svarer til forventnigene dine:-)

Det skrives: aldri

Gjest aldrig i livet
Skrevet

Det skrives: aldri

Skal love deg at det har jeg fått med meg etter denne tråden :-)

Stakkar Gal i kveld, det hun har opplevd i gårkveld, sex med en ukjent blir jo helt i skyggen av mine skrivefeil!

Ja ja det sier litt om hva dere er mest opptatt av:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...