Gå til innhold

Sex i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest Sinai
Skrevet

Skal love deg at det har jeg fått med meg etter denne tråden :-)

Stakkar Gal i kveld, det hun har opplevd i gårkveld, sex med en ukjent blir jo helt i skyggen av mine skrivefeil!

Ja ja det sier litt om hva dere er mest opptatt av:-)

Hehe, jeg leste tråden her i stad, og tenkte akkurat det samme. Jeg kjenner godt skriveLeif. Det er jo greit å bli gjort oppmerksom på han, men makan!

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

9

• org

7

• Dorthe

3

• cecily

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå har du skrevet aldri som "aldrig" tre ganger og "alderig" en gang. Et sted går grensen.

ALDRI heter det. ALDRI! Ikke aldrig eller alderig.

:)

Hehe :)

Gjest Alldriggd
Skrevet

Stakkar Gal i kveld, det hun har opplevd i gårkveld, sex med en ukjent blir jo helt i skyggen av mine skrivefeil!

Typisk kvinnfolk, her forteller jenta om en fantastisk herlig ONS som manglet etterfølgende kos, mange missunte men ville ikke innrømme det. Men hva skjer, noen korrekturlesere ødelegger tråden din med tull. Dårlig gjort.

Prøv på nytt du "gal i kveld" slike ONS kan være fantastiske noen ganger, ja helt supre.

Gjest Også gal i går kveld
Skrevet

Ok, lei for det.

Men tissen min var stor da!

Gjest aldrig
Skrevet

Ikke bry deg, hun maser støtt om leifer og feil.

Gjest gal i kveld
Skrevet

Ok, lei for det.

Men tissen min var stor da!

Nei den var ikke stor, men ingenting å klage på. Det er for sent å unnskylde seg nå.

Gjest Alldriggd
Skrevet

Nei den var ikke stor, men ingenting å klage på. Det er for sent å unnskylde seg nå.

Noen er små, andre er store, ikke gi opp, den som passer deg best dukker snart opp. Størrelsen betyr litt men ikke alt, noen gode fingre og bra teknikker oppveier mye. Du finner sikkert en du liker, det er mange gode "godteposer" ute på ONS markedet. *S*

Gjest Aldri - alltid
Skrevet

Unnskyld så mye , men jeg har litt vanskligheter med det å skrive riktig.Har mild dysleksi desverre.

Hvis dere ikke liker skrivefeil skal jeg prøve enda hardere å skrive riktig.

Slike skrivefeil blåser jeg i, men på skolen lærte vi en grei huskeregel:

Alltid til L'er i alltid

Aldri to L'er eller g i aldri

Gjest gal i kveld
Skrevet

Huff så kjedelig, men sånt kan skje når du møter en ukjent. Han burde tilfredsstillt deg også! FØR det gikk for ham.

Han var ikke den første;) Jeg har møtt slike før, både kjente og ukjente.

Gjest Aldri g i aldri!
Skrevet

Hehe, jeg leste tråden her i stad, og tenkte akkurat det samme. Jeg kjenner godt skriveLeif. Det er jo greit å bli gjort oppmerksom på han, men makan!

Det er forskjell på en tastefeil og å konsekvent stave feil.

Gjest bedre føre var
Skrevet

Men er sjansen mindre for at han er farlig når man inviterer hjem en fremmed mann som man treffer ute da??

Nei, men man bør uansett treffe ham ute først, slik at man ihvertfall får anledning til å kjenne på magefølelsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...