Gå til innhold

bilder på dol-hjemmesiden


mAd

Anbefalte innlegg

hvor lang tid skal det egentlig ta før de kommer frem? sto det kunne ta opp til 24 timer, men det er da masse lengre enn det siden jeg lasta dem opp! *furt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så etter akkurat nå og det ligger ingen bilder til godkjenning. Har du sjekket at du har gjort alt riktig?

for å være helt ærlig er jeg ikke sikker. først lasta jeg dem opp der man skulle laste opp bilder til siden, men der sto det at man måtte skrive bildeadressen i de feltene i hjemmesidegeneratoren OGSÅ. da jeg trykka på linken dit, sto der at man ENTEN kunne skrive inn adressen til bildene der, ELLER laste dem opp fra der jeg altså allerede hadde lasta dem opp.. hmm, men jeg prøvde å skrive inn adressa i de feltene til hjemmesidegeneratoren også, sånn for sikkerhets skyld. trykka "oppdater hjemmeside" og "utfør". da jeg så gikk for å se på sida sto det liksom VELKOMMEN TIL MIN SIDE ellernoe i den duren på toppen pluss at jeg hadde fått den info-bar-greia neders (kjønn og alder og sånne styggedommer) sånn som er på de fleste dol-sider, men jeg vil ikke ha dette der, jeg vil bare ha den lille sida jeg har laga lagt opp på doktoronline liksom.. hvis du skjønner (er ikke sikker på om jeg gjør det selv:). så da lasta jeg opp bildene fra det "last opp bilder til hjemmesiden din" - stedet igjen, og da jeg da gikk og så på sida var alt normalt igjen (bortsett fra at bildene ikke var der, da..). så jeg har altså lasta opp bildene.. gjorde alt som sto der.. hva kan jeg ha gjort gærnt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å være helt ærlig er jeg ikke sikker. først lasta jeg dem opp der man skulle laste opp bilder til siden, men der sto det at man måtte skrive bildeadressen i de feltene i hjemmesidegeneratoren OGSÅ. da jeg trykka på linken dit, sto der at man ENTEN kunne skrive inn adressen til bildene der, ELLER laste dem opp fra der jeg altså allerede hadde lasta dem opp.. hmm, men jeg prøvde å skrive inn adressa i de feltene til hjemmesidegeneratoren også, sånn for sikkerhets skyld. trykka "oppdater hjemmeside" og "utfør". da jeg så gikk for å se på sida sto det liksom VELKOMMEN TIL MIN SIDE ellernoe i den duren på toppen pluss at jeg hadde fått den info-bar-greia neders (kjønn og alder og sånne styggedommer) sånn som er på de fleste dol-sider, men jeg vil ikke ha dette der, jeg vil bare ha den lille sida jeg har laga lagt opp på doktoronline liksom.. hvis du skjønner (er ikke sikker på om jeg gjør det selv:). så da lasta jeg opp bildene fra det "last opp bilder til hjemmesiden din" - stedet igjen, og da jeg da gikk og så på sida var alt normalt igjen (bortsett fra at bildene ikke var der, da..). så jeg har altså lasta opp bildene.. gjorde alt som sto der.. hva kan jeg ha gjort gærnt?

Hva er URL'en til hjemmesiden din ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser bildene dine. Det er bare det at når du laster opp bilder på DOL, så "skifter de navn".

De blir hetende "image1.jpg" (eller gif) - image2.jpg osv.

Bytter du navn på bildene dine før du laster opp siden din, kommer de frem.. Skjønner??

Sjekk her:

http://www.doktoronline.no/homepage/mad/image2.jpg

http://www.doktoronline.no/homepage/mad/image3.jpg osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bildene dine. Det er bare det at når du laster opp bilder på DOL, så "skifter de navn".

De blir hetende "image1.jpg" (eller gif) - image2.jpg osv.

Bytter du navn på bildene dine før du laster opp siden din, kommer de frem.. Skjønner??

Sjekk her:

http://www.doktoronline.no/homepage/mad/image2.jpg

http://www.doktoronline.no/homepage/mad/image3.jpg osv...

sjiit.. såpass:) ok, skal bytte navn nå, jeg. tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...