duchess Skrevet 9. februar 2001 Del Skrevet 9. februar 2001 Hei! Jeg er ei jente på 17 år som er ganske aktiv og trener en del (4-5 ganger i uka).Men jeg har valpefett på magen som jeg ikke blir kvitt.Jeg har en del muskler i magen,men dette overflødige fettet får den til å se ganske dvask og slapp ut.Hva kan jeg gjøre med dette?Noen forslag?Jeg har hørt at rokkering kan hjelpe.Stemmer dette? Blir veldig takknemlig for svar siden bikinisesongen nærmer seg med stormskritt.Tusen takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskeldamen Skrevet 10. februar 2001 Del Skrevet 10. februar 2001 Sunne spisevaner over tid (ikke slankekurer) må nok til. Ikke pin dere, spis nok, og tenk på at kroppene deres ikke er helt ferdige heller. Hvorfor kalles det hvalpefett? Kanskje er det helt normalt og naturlig å ha det fettet i en viss alder. Prøv å se på normale sunne flotte jenter som er noen år eldre enn dere, og tenk at sånn kommer jeg også til å bli, når jeg bare lever sunt og vanlig. Husk at det er milliarder kvinner i verden og bare noen ganske få ser ut som supermodelle - heldigvis! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskeldamen Skrevet 10. februar 2001 Del Skrevet 10. februar 2001 Sunne spisevaner over tid (ikke slankekurer) må nok til. Ikke pin dere, spis nok, og tenk på at kroppene deres ikke er helt ferdige heller. Hvorfor kalles det hvalpefett? Kanskje er det helt normalt og naturlig å ha det fettet i en viss alder. Prøv å se på normale sunne flotte jenter som er noen år eldre enn dere, og tenk at sånn kommer jeg også til å bli, når jeg bare lever sunt og vanlig. Husk at det er milliarder kvinner i verden og bare noen ganske få ser ut som supermodelle - heldigvis! Jeg glemte bare å forandre overskriften. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 10. februar 2001 Del Skrevet 10. februar 2001 Hei, uansett hvor mye du trener og hvor sterk du er, så er det kun slanking som kan fjerne overflødig underhusfett. Fortsett treningen din og reduserer litt på matinntaket, så vil du få bort fettet du ønsker å fjerne.På siden http://www.trim.no/ finner du mye stoff om lignende temaer. Velkommen tilbake på http://forum.doktoronline.no/forum/20/ med flere spørsmål. Epost: [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kristina Skrevet 11. februar 2001 Del Skrevet 11. februar 2001 Hei, uansett hvor mye du trener og hvor sterk du er, så er det kun slanking som kan fjerne overflødig underhusfett. Fortsett treningen din og reduserer litt på matinntaket, så vil du få bort fettet du ønsker å fjerne.På siden http://www.trim.no/ finner du mye stoff om lignende temaer. Velkommen tilbake på http://forum.doktoronline.no/forum/20/ med flere spørsmål. Epost: [email protected] Det er ikke nødvendigvis riktig! Jeg hadde en slags sf og veide 38 kilo mens jeg var 175 høy. Og jeg var dødstynn. men likevel hadde jeg litt flesk på magen som aldri gikk bort! Så det er litt farlig når du skriver det der, at det uansetter slanking som må til! Det kan få folk som ikke trenger å slanke seg til å begynne med det! Også nå er jeg ganske tynn, spiser ganske sunt og trener en god del. jeg er fornøyd med kroppen min, men flesket på magen får jeg ikke vekk. Mener du at jeg skal slanke meg med i 38 kilo igjen jeg da, for å få det bort? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 11. februar 2001 Del Skrevet 11. februar 2001 Det er ikke nødvendigvis riktig! Jeg hadde en slags sf og veide 38 kilo mens jeg var 175 høy. Og jeg var dødstynn. men likevel hadde jeg litt flesk på magen som aldri gikk bort! Så det er litt farlig når du skriver det der, at det uansetter slanking som må til! Det kan få folk som ikke trenger å slanke seg til å begynne med det! Også nå er jeg ganske tynn, spiser ganske sunt og trener en god del. jeg er fornøyd med kroppen min, men flesket på magen får jeg ikke vekk. Mener du at jeg skal slanke meg med i 38 kilo igjen jeg da, for å få det bort? Hei, Du vil aldri få vekk alt fettet på magen, og det finnes det heller ikke noe poeng i. Jeg beklager dersom du klarte å oppfatte dette innlegget slik at jeg mente at du skulle ned til 38 kilo igjen. Det mente jeg selvfølgelig ikke. Med slanking snakker jeg om friske mennesker som har litt overvekt de ønsker å bli kvitt. Hvis det er snakk om en syk person som allerede er tynn, er saken en helt annen. Jeg vet aldri hvem jeg svarer på internett, og må derfor forholde meg til en generell standard. De fleste jeg svarer er friske mennesker som trener, og ikke mennesker med spiseforstyrrelser og alvorlige problemer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jc Skrevet 11. februar 2001 Del Skrevet 11. februar 2001 Jeg glemte bare å forandre overskriften. Du kan også prøve med CLA som du får i kostbutikker, det skal stramme magen. Fat grabbers er også bra!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duchess Skrevet 13. februar 2001 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2001 Hei, Du vil aldri få vekk alt fettet på magen, og det finnes det heller ikke noe poeng i. Jeg beklager dersom du klarte å oppfatte dette innlegget slik at jeg mente at du skulle ned til 38 kilo igjen. Det mente jeg selvfølgelig ikke. Med slanking snakker jeg om friske mennesker som har litt overvekt de ønsker å bli kvitt. Hvis det er snakk om en syk person som allerede er tynn, er saken en helt annen. Jeg vet aldri hvem jeg svarer på internett, og må derfor forholde meg til en generell standard. De fleste jeg svarer er friske mennesker som trener, og ikke mennesker med spiseforstyrrelser og alvorlige problemer. Jeg har ikke spiseforstyrrelser jeg!Er heller ikke overvektig.Har bare litt god "polstring" rundt magen.Men jeg trodde du kunne trene deg til flat mage...Uansett ,takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.