Gå til innhold

Småprat for - et barn for lite


Lillemamma

Anbefalte innlegg

For mennesker som bor ute i distriktene har småprat vært svært viktig der det ikke finnes sorgrupper! Det er et fristed der vi kan prate om felles ting som gjør at vi kan komme oss i gjennom og lære oss å leve med sorgen. Uten et fora å lufte våre følelser i er det ofte sånn at vi sliter på familie og venner - skjønt de kan ikke fult ut forstå.

Ber om at dere åpner småprat for et barn for lite - jeg VET det er teknisk mulig i dag. Det er nok at dere for en tid legger de linkene "nede" den tiden det tar å finne ut av problemet. Eventuelle uromakere forsvinner fort fra vårt forum uansett for de vil bli ignorert!!!

Merete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette forslaget stiller jeg meg 100% bak!!

Etter hva jeg har forstått er det kun 2 av 6 forum det har vært bråk på. Gjør det dere synes dere må gjøre på "bråkesmåpratene", men la nå de andre være åpne i det minste!

Hvorfor skal de småpratene og deres brukere straffes fordi vi andre har hatt bråk på vårt treffsted?

Webmaster, dette kan dere vel få til! Har dere ikke gjort det før i forbindelse med psyk.småprat?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Hei Lillemamma:-)

Du kommer med viktige og tungtveiende synspunkter rundt dette med Småprat. Jeg kan ikke si noe om hva som kommer til å skje fremover, men takker uansett for ditt innspill som vil bli tatt med under vurderingen av hva som skal gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forslaget stiller jeg meg 100% bak!!

Etter hva jeg har forstått er det kun 2 av 6 forum det har vært bråk på. Gjør det dere synes dere må gjøre på "bråkesmåpratene", men la nå de andre være åpne i det minste!

Hvorfor skal de småpratene og deres brukere straffes fordi vi andre har hatt bråk på vårt treffsted?

Webmaster, dette kan dere vel få til! Har dere ikke gjort det før i forbindelse med psyk.småprat?

Mvh

Er enig med dere at dei burde åpne småpraten som dere er så glad i.!!!!

Men stiller eit stort spårsmålstegn ved det dere karektriserer som bråkesmåpraterer..?..Har selv vert en del av åpent småprat i snart 4 år, og fra tid til annen så har det dukket opp bråkemakerar...det dei alle har hat til felles er at dei fort gir opp og forsvinner. Eller som det i enkelte tilfeller har hent så har vedkommende kommet på bedre tenker når han/hun har funnet ut at det faktisk kan være triveligt og prate i stede for å bråke........Har selv truffet en del av av småpraterene, og kan si at det er hyggelege mennesker alle sammen......Og det er jo noe av fordelen med denne catten syns jeg , man blir litt kjent med dei som er der og det er lett og bli kjent med nye som kommer til, ser at noen hevder at det er en klan som styrer åpent småprat...hm...dette vil jeg avkrefte og heller si at vi tar godt i mot nye som verkelig kommer dit for å prate..!!!!...altså det samme som hos dere med eit barn for lite...dere tar dere av dei som kommer dit med seriøs hensikt....noe jeg forstår godt, da jeg selv har mistet eit barn som var vel 1,5 år.

Så for oss som trivdes på åpent småprat syns jeg at ADMIN også skal ta hensyn til.....Kan huske eit par år tilbake da Anker selv kom innom åpent småprat og haustet gode råd, noe jeg tror han der og da hadde stor nytte av....eller hva Anker..?..

Vennlig hilsen Demo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med dere at dei burde åpne småpraten som dere er så glad i.!!!!

Men stiller eit stort spårsmålstegn ved det dere karektriserer som bråkesmåpraterer..?..Har selv vert en del av åpent småprat i snart 4 år, og fra tid til annen så har det dukket opp bråkemakerar...det dei alle har hat til felles er at dei fort gir opp og forsvinner. Eller som det i enkelte tilfeller har hent så har vedkommende kommet på bedre tenker når han/hun har funnet ut at det faktisk kan være triveligt og prate i stede for å bråke........Har selv truffet en del av av småpraterene, og kan si at det er hyggelege mennesker alle sammen......Og det er jo noe av fordelen med denne catten syns jeg , man blir litt kjent med dei som er der og det er lett og bli kjent med nye som kommer til, ser at noen hevder at det er en klan som styrer åpent småprat...hm...dette vil jeg avkrefte og heller si at vi tar godt i mot nye som verkelig kommer dit for å prate..!!!!...altså det samme som hos dere med eit barn for lite...dere tar dere av dei som kommer dit med seriøs hensikt....noe jeg forstår godt, da jeg selv har mistet eit barn som var vel 1,5 år.

Så for oss som trivdes på åpent småprat syns jeg at ADMIN også skal ta hensyn til.....Kan huske eit par år tilbake da Anker selv kom innom åpent småprat og haustet gode råd, noe jeg tror han der og da hadde stor nytte av....eller hva Anker..?..

Vennlig hilsen Demo

Hei, Demo :o)

Skjønner at jeg har ordlagt meg litt klønete. Det jeg mente å si, var at det var urimelig å stenge alle 6 småpratene fordi det var bråk på noen.

I utgangspunktet er jeg også enig i at stenging var feil reaksjon.

Men, når de først tok den avgjørelsen, synes jeg de godt kunne spart de småpratene som ikke ble oppfattet som et problem.

I bunn og grunn synes jeg det er helt feil at alle småpraterne skal utestenges fordi enkelte ikke klarte å respektere at de ble utestengt.

Det kan virke som om noen av de som virket som om de bare var ute etter å ødelegge nå fryder seg. Og hvorfor ikke, webmaster har jo hjulpet dem i å nå målet.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Demo :o)

Skjønner at jeg har ordlagt meg litt klønete. Det jeg mente å si, var at det var urimelig å stenge alle 6 småpratene fordi det var bråk på noen.

I utgangspunktet er jeg også enig i at stenging var feil reaksjon.

Men, når de først tok den avgjørelsen, synes jeg de godt kunne spart de småpratene som ikke ble oppfattet som et problem.

I bunn og grunn synes jeg det er helt feil at alle småpraterne skal utestenges fordi enkelte ikke klarte å respektere at de ble utestengt.

Det kan virke som om noen av de som virket som om de bare var ute etter å ødelegge nå fryder seg. Og hvorfor ikke, webmaster har jo hjulpet dem i å nå målet.

Mvh

Ja det er helt sant Webbis hjelper dei mer en han aner tror jeg....Erfaring har vist at dei som kommer og bråker fort forsvinner om dei ikke får respons....

Skjønte i grunnen hva du mente i innlegget dit men syns jeg måtte komentere at vi som har holt ut på åpent småprat i flere år faktisk trivest der...Ha en fortsatt fin kveld..

Vennlig hilsen Demo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...