Gjest Tussi-jente21 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg lurer på noe: kan stress føre til at virkelighetsfølelsen blir helt fucka?(At man ikke vet helt om man er i virkeligheten eller om man drømmer?). Eller kan det være alkohol sammen med medisin?Men om det er det, er det vanlig at det er sånn i 2 uker etter at man har blandet medisin og alkohol? Jeg kan liksom ikke skjønne det dersom det er pga stress, for jeg hviler jo og sover mye om dagene. Føler meg deprimert og sliten i tillegg (men det gjorde jeg også FØR virkelighetsfølelsen min ble helt fucka). Jeg tør ikke ringe lege for noe "så lite". Føler det liksom ikke er viktig nok. Håper virkelig du kan svare meg Nils Håvard, for jeg lurer fælt på hva dette kan komme av. Blir litt redd. Kan det forresten være at jeg "drakk bort" alle hjernecellene min...hehe!? Er det mulig. Det føles nemlig sånn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/187259-nhd-viktig-med-svar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.