Gå til innhold

flere som har dilla på turkis?

Anbefalte innlegg

Gjest turkisdilla
Skrevet

Har handlet sinnsykt mye stæsj til huset på forsommeren, det meste i turkis og endelt limegrønt. For å nevne noe, lys, lysestaker, duker,gangmatte, pledd, blomsterbøtter til å ha ute, service, grytekluter, poseholder, oppvask tue, smykker, topper, malt en blomsterbenk. På badet her jeg 1/2 parten i limegrønt og 1/2 parten i turkist. Handuker, lys, såper, badeolje, vaskekluter. Flere som har dilla for tiden?

Og ja, kjeder meg og finner opp de utruligste temaene og skrive om:)

Skrevet

Kjøpte meg en turkis genser i går, men ellers er det lite. To lys og en lysestake her i stua.

Skrevet

Bare klær og smykker, men har likevel ikke så mye av det. Nydelig farge.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Mamma har det.. Du får utvelkse erfaringer, tips og råd med henne :P

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg elsker turkis, nest etter ceris. Det badet ditt høres stilig ut.

vi har turkis stol, turkis søppelbøtte, turkis håndklær og kluter, turkis champagneglass, og jeg har mange turkis klær,

Gjest syns meg bak
Skrevet

Turkis synes jeg er en fryktelig stygg farge. Limegrønn og lilla sammen derimot er nydelig. Men dette blir bare en synsetråd.

Gjest Aimabel
Skrevet

Turkis synes jeg er en fryktelig stygg farge. Limegrønn og lilla sammen derimot er nydelig. Men dette blir bare en synsetråd.

Limegrønn og lilla er nydelig!

Turkis/limegrønn/rosa sammen med mørkebrun

Det er mine favoritter

Skrevet

Tut tut sier onkels bil.. Svaret er nei forresten!

*går og griller*

Skrevet

Mamma har det.. Du får utvelkse erfaringer, tips og råd med henne :P

Kanskje det er mora di som har laget tråden????

Gjest togli
Skrevet

Jeg har limegrønne og turkise håndklær på badet :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kanskje det er mora di som har laget tråden????

Vææææ...Hun har fått internettdilla sier hun, så det kan jo hende!! Shit!! :s

Gjest turkisdilla
Skrevet

Vææææ...Hun har fått internettdilla sier hun, så det kan jo hende!! Shit!! :s

Nei men lille venn er det deg:)

Skrevet

Nei, har ikke det.

Eier en t-skjorte som er turkis. Føler meg ikke helt vel i den, men synes mange kler den fargen!

Ellers, nada.

Men det høres veldig friskt og fint ut! Kanskje jeg skal skaffe meg noe i de fargekombinasjonene du nevner? Sånn i anledning sommer'n?

serendipity
Skrevet

Nei, har ikke det.

Eier en t-skjorte som er turkis. Føler meg ikke helt vel i den, men synes mange kler den fargen!

Ellers, nada.

Men det høres veldig friskt og fint ut! Kanskje jeg skal skaffe meg noe i de fargekombinasjonene du nevner? Sånn i anledning sommer'n?

Nå det gjelder klær slår den ene fargen ihjel den andre, hva interiør angår så funker det langt bedre :-)

Skrevet

Nå det gjelder klær slår den ene fargen ihjel den andre, hva interiør angår så funker det langt bedre :-)

Var interiør jeg tenkte på! :-)

Hva klær angår så sier jeg bare :hva er galt med sort? ;-)

serendipity
Skrevet

Var interiør jeg tenkte på! :-)

Hva klær angår så sier jeg bare :hva er galt med sort? ;-)

INGENTING!!! he he.. Selv liker jeg svært godt "mørk eplegrøænn", brunt, rosa, hvitt og lys blå.. ikke nødvendigvis sammen ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei men lille venn er det deg:)

Hei, mamma! Du må slutte å shoppe så masse turkis ;P

Skrevet

Nei, dessverre. Turkis er en farge jeg assosierer med desperasjon, sydenkuk og drinker med paraplyer.

Sorry :-)

Gjest ja venninnen min
Skrevet

Moren min elsker turkis! Venninnen min også. Jeg har vel ikke så mye i den fargen, men jeg synes den er kul. Venninnen min har klær i turkis, samt lys og duker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...