Gjest Rebrov Skrevet 11. februar 2001 Del Skrevet 11. februar 2001 Har en sykdom som jeg slet med på samme tidspunkt ifjor. Jeg spiller fotball og når jeg anstrenger meg begynner jeg å hoste når jeg står rolig og hviler. Har fått penicilin og dette har hjulpet, som det gjorde ifjor. Er nesten helt bra nå, hoster bare litt ved starten av aktiviteten. Når jeg er varm går det greit. Legen har ikke gitt meg ett konkret svar på hva det er, og jeg lurer derfor på om dere kan hjelpe meg med å stille en diagnose... Har vel og merke drukket endel urtete, noe som virker å hjelpe endel. MVH irritert juniorspiller... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 13. februar 2001 Del Skrevet 13. februar 2001 Rebrov. Dette er typiske plager i etterkant av en luftveisinfeksjon. Irriterte slimhinner i halsen og øvre deler av bronkiene utløser gjerne hoste. Dette kan vare 1-2 uker etter selve infeksjonen er over. Anstrengelses astma som du kanskje har tenkt på, arter seg ikke på denne måten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.