Gjest (Anonymous) Skrevet 11. februar 2001 Del Skrevet 11. februar 2001 Er det sunt å spise riskaker? Noen ganger spiser jeg et par riskaker med syltetøy om kvelden. Er det forresten dumt å spise mye syltetøy? (33% sukker)? Er det skadelig å spise syltetøy hver dag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaime Skrevet 12. februar 2001 Del Skrevet 12. februar 2001 Hverken sunt eller usunt. Gjelder begge deler. Og jeg skjønner meg ikke på dere som maser så jævlig med om helt vanlig mat i vanlige mengder er "usunt", som om det skulle ta livet av noen...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 15. februar 2001 Del Skrevet 15. februar 2001 Hei Anonymous Du skal ikke bekymre deg for å spise noen riskaker med syltetøy på kvelden. Det er ikke usunt. Det er ikke skadelig å spise syltetøy hver dag. Det som er viktig er at du i løpet av dagen spiser andre matvarer og slik får et variert inntak av næringsstoffer totalt sett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.