Freya Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Ha på Zalo på flekken, og la virke ei god stund. SKYLL AV ALT før du putter jakka i vaskemaskinen, ellers blir den full av skum (jada, jeg fant ut det en gang... ). Har hørt det skal virke av flere eldre damer, så det er kanskje verdt et forsøk. Takk for tips! Jeg prøver vanish først, og hvis det ikke går bort da, så tar jeg zalo. Hvis det ikke virker, så får han bare gå med de flekkene, da. Synd det også, for jeg "tvang" ham nemlig til å kjøpe noen nye klær da jeg var lei av de gamle utslitte collegegensrene. Så måtte han selvfølgelig søle på den nye jakka bare noen dager etter... 0 Siter
Freya Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Spør Grethe Kausland! Henne stoler jeg ikke på, hun er i lomma på OMO! 0 Siter
Babette Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Henne stoler jeg ikke på, hun er i lomma på OMO! Ja, hun er jo så liten at hun sikkert får plass i lomma på OMO. 0 Siter
Line Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Takk for tips! Jeg prøver vanish først, og hvis det ikke går bort da, så tar jeg zalo. Hvis det ikke virker, så får han bare gå med de flekkene, da. Synd det også, for jeg "tvang" ham nemlig til å kjøpe noen nye klær da jeg var lei av de gamle utslitte collegegensrene. Så måtte han selvfølgelig søle på den nye jakka bare noen dager etter... Om den er hvit, kan jo bløtlegging i klorin i et par dager være løsningen også. 0 Siter
Freya Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Om den er hvit, kan jo bløtlegging i klorin i et par dager være løsningen også. Den er hvit med noen grønne detaljer, så jeg tør ikke bruke klor på hele jakka, for da forsvinner vel grønnfargen. 0 Siter
Gyda Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Hører mange sier det, skal prøve den sprayen i dag. Ja, jeg skreiv jo før jeg leste nedover og så at du fått samme tipset i stort monn. Og om det ikke går bort da, gjenstår det to valg: Kaste jakka eller prøve å farge den. Det siste alternativet kan ofte gi fine resultater. Lykke til! 0 Siter
Lurveline Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Ja, hun er jo så liten at hun sikkert får plass i lomma på OMO. Her er ikke mye forandret ser jeg. Avsporinger foregår fortsatt i stor stil;o) 0 Siter
Babette Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Her er ikke mye forandret ser jeg. Avsporinger foregår fortsatt i stor stil;o) Ja, her går det i babbel. Så hyggelig å se det lurvete nicket ditt! Har du fått deg ny maskin? 0 Siter
Lurveline Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Ja, her går det i babbel. Så hyggelig å se det lurvete nicket ditt! Har du fått deg ny maskin? Ingen ny maskin nei, bruker midia sin. 0 Siter
Freya Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Her er ikke mye forandret ser jeg. Avsporinger foregår fortsatt i stor stil;o) Haha, det er ikke så nøye i "mine" tråder, synes jeg. Er jo litt av sjarmen det også. 0 Siter
Freya Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Ja, jeg skreiv jo før jeg leste nedover og så at du fått samme tipset i stort monn. Og om det ikke går bort da, gjenstår det to valg: Kaste jakka eller prøve å farge den. Det siste alternativet kan ofte gi fine resultater. Lykke til! Vaska den med vanish spray på flekkene nå, og det gikk *nesten* helt bort. Neste gang jeg vasker den går det sikkert helt bort. Han sjøl er nok fornøyd uansett, det bør han iallfall bli så snill som jeg er... IKKE SANT, DAMER?!? 0 Siter
Lurveline Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Haha, det er ikke så nøye i "mine" tråder, synes jeg. Er jo litt av sjarmen det også. Enig med deg jeg, det er litt av sjarmen ja. 0 Siter
Freya Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Enig med deg jeg, det er litt av sjarmen ja. Hadde fort blitt kjedelig... Men trenger ikke spore HELT ut i det blå heller da. 0 Siter
Gyda Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Vaska den med vanish spray på flekkene nå, og det gikk *nesten* helt bort. Neste gang jeg vasker den går det sikkert helt bort. Han sjøl er nok fornøyd uansett, det bør han iallfall bli så snill som jeg er... IKKE SANT, DAMER?!? Jo - han skylder deg en god del nå som takk for jobben. Du får bare hilse fra meg! ;o) 0 Siter
Freya Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Jo - han skylder deg en god del nå som takk for jobben. Du får bare hilse fra meg! ;o) Skal gjøre det, ja... Hehe... Da blir han nok spak. 0 Siter
Freya Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Dette må da være typisk hans problem? Hehe, ja egentlig er det jo det. Men jeg vil helst ta klesvasken sjøl, for jeg er livredd for hva han kan finne på. Plutselig hiver han mine beste gensre i tørketrommelen så de er knøttsmå når de kommer ut etc. Det eneste jeg er trygg på at han kan vaske, er håndklær og sånt. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Her vaskes det heller ikke akkurat hver dag, for å si det mildt... Har hatt det litt travelt i det siste, så jeg har ikke hatt så mye tid til å bry meg med husarbeid. Men for pokker altså, det er da vel ikke bare mitt ansvar å få fylleklærne hans rene heller. Altfor snill er jeg! Du er snill ja! Husarbeid ja...Huff, det burde jeg ha gjort idag, men jeg har sittet i sola i hele dag. Så nå er jeg rød over hele meg, og tror jeg skal tilbringe kvelden på sofaen, husarbeidet får vente minst en dag til ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Du er snill ja! Husarbeid ja...Huff, det burde jeg ha gjort idag, men jeg har sittet i sola i hele dag. Så nå er jeg rød over hele meg, og tror jeg skal tilbringe kvelden på sofaen, husarbeidet får vente minst en dag til ;-) Har gjort husarbeid ute i dag jeg, dvs slått plenen og luket ugress. Så jeg er ganske fornøyd med meg selv! Farge har jeg fått også... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.