Gå til innhold

Det smeller i London


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mr Kahn

    92

  • Prozak

    62

  • snø

    42

  • Goliath

    33

Mest aktive i denne tråden

petter smart

Er det kulturberikerne som er på ferde igjen?

Det er litt for mye til at det kan være tilfeldigheter/ulykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jepp. Antagelig muslimsk "fred" som tar en pause.

Gi dem en fredspris, så holder de fred noen uker.

Muslimer, eller pissed off franskmenn som overreagerer fordi de ikke fikk OL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Er det kulturberikerne som er på ferde igjen?

Det er litt for mye til at det kan være tilfeldigheter/ulykker.

Ja, det virker ikke lenger troverdig at to tog krasja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg ser på BBC nå.

Jeg ser på CNN.

Ser ikke ut som om de har rare oversikten ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Jeg ser på CNN.

Ser ikke ut som om de har rare oversikten ennå.

Jeg synes ikke de kommer med ny informasjon. 6 eksplosjoner er ingen tilfeldighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimer, eller pissed off franskmenn som overreagerer fordi de ikke fikk OL.

Nah, det lukter Al Qaida lang vei; ingen advarsel og flere eksplosjoner på forskjellige steder innenfor en tidsramme på én time.

Nei, se te hælvete og bomb Mekka nå, gjerne FREM til steinalderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke de kommer med ny informasjon. 6 eksplosjoner er ingen tilfeldighet.

Man kan ikke forvente at det skal foreligge full oversikt over noe i denne størrelsesordnen på så kort tid. Røyken har ikke lagt seg engang, og redningsmannskapene frykter kanskje også for flere smell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Man kan ikke forvente at det skal foreligge full oversikt over noe i denne størrelsesordnen på så kort tid. Røyken har ikke lagt seg engang, og redningsmannskapene frykter kanskje også for flere smell.

Det må ikke komme flere smell. Vet du når (kl.) siste eksplosjon var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nah, det lukter Al Qaida lang vei; ingen advarsel og flere eksplosjoner på forskjellige steder innenfor en tidsramme på én time.

Nei, se te hælvete og bomb Mekka nå, gjerne FREM til steinalderen.

God ide! Det gjør sikkert verden tryggere. Og rammer sikkert ikke hauger av menneskjer som ikke kan holdes ansvarlig for det noen ekstreme galninger finner på.

Jepp, la oss senke oss ned på de ekstreme tullingene sitt nivå og dreper hauger av uskyldige mennesker vi også...

Muslimer er selvfølgelig kollektivt ansvarlige, så jeg foreslår at vi bare bomber dem flate. Jepp, verden blir sikkert trygg og fredelig av det.

Og nei, før du spør, jeg har IKKE noe forslag til noen alternativ løsning. Da hadde jeg gått aktivit inn i politikken eller i alle fall fått noen til å skrive om det i avisen ;o)

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det må ikke komme flere smell. Vet du når (kl.) siste eksplosjon var?

Det ser i hvert fall rimelig stygt ut. Etter hva jeg kan se av avisene og CNN, høres det ut som om de skadete de snakker om er fra en og samme t-banestasjon.

I tillegg har det jo sprengt flere busser, og jeg vil anta disse er rimelig fulle en torsdagsmorgen i London...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ikke komme flere smell. Vet du når (kl.) siste eksplosjon var?

Nope, er litt "bissi" akkurat nå med andre ting. Vi får bare følge med på nyhetsbulletinene, og skrelle vekk NRKs "analyser".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ide! Det gjør sikkert verden tryggere. Og rammer sikkert ikke hauger av menneskjer som ikke kan holdes ansvarlig for det noen ekstreme galninger finner på.

Jepp, la oss senke oss ned på de ekstreme tullingene sitt nivå og dreper hauger av uskyldige mennesker vi også...

Muslimer er selvfølgelig kollektivt ansvarlige, så jeg foreslår at vi bare bomber dem flate. Jepp, verden blir sikkert trygg og fredelig av det.

Og nei, før du spør, jeg har IKKE noe forslag til noen alternativ løsning. Da hadde jeg gått aktivit inn i politikken eller i alle fall fått noen til å skrive om det i avisen ;o)

Beste hilsen fra

Tja, disse muslimene bryr seg ikke mer om sine egne sivile enn at de dytter dem foran seg som kanonføde og levende bomber, så har du noe å klage på, klag til dem.

I mellomtiden må du gjerne begrave hue - og ræva - i sanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, disse muslimene bryr seg ikke mer om sine egne sivile enn at de dytter dem foran seg som kanonføde og levende bomber, så har du noe å klage på, klag til dem.

I mellomtiden må du gjerne begrave hue - og ræva - i sanden.

Nå bryr jeg meg i grunnen ikke så mye om andres moralske standart når jeg setter min egen. Jeg er mot dødsstraff på prinsipielt grunnlag, herunder også dødsstraff for det andre har gjort....

Al Qaida terroriserer London nå, fordi de mener at Bush & Blair har svin på skogen, og tydeligvis synes at en hver londoneser kan offres. Skal vi da terrorisere uskyldige muslimer for det Al Qaida gjør? Hvor mye bedre enn dem blir vi da?

Sorry. Jeg kan forstå sinnet og ønske om å hevne seg. Men det gjør det ikke mer rett. Og om det betyr at jeg står med "hue og ræva" nedgravd i sanden, så får jeg heller stå sånn da.

Heller det enn å senke meg ned på samme nivå som de terroristene jeg forakter.

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Man kan ikke forvente at det skal foreligge full oversikt over noe i denne størrelsesordnen på så kort tid. Røyken har ikke lagt seg engang, og redningsmannskapene frykter kanskje også for flere smell.

De er rimelige jævlige og skruppelløse disse muslimske terroristene. Først sprenger de på undergrunnen, så evakueres folk og settes på busser. Så sprenger de bussene. Det gjelder tydeligvis å ta med seg mest mulig uskyldige i døden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bryr jeg meg i grunnen ikke så mye om andres moralske standart når jeg setter min egen. Jeg er mot dødsstraff på prinsipielt grunnlag, herunder også dødsstraff for det andre har gjort....

Al Qaida terroriserer London nå, fordi de mener at Bush & Blair har svin på skogen, og tydeligvis synes at en hver londoneser kan offres. Skal vi da terrorisere uskyldige muslimer for det Al Qaida gjør? Hvor mye bedre enn dem blir vi da?

Sorry. Jeg kan forstå sinnet og ønske om å hevne seg. Men det gjør det ikke mer rett. Og om det betyr at jeg står med "hue og ræva" nedgravd i sanden, så får jeg heller stå sånn da.

Heller det enn å senke meg ned på samme nivå som de terroristene jeg forakter.

Beste hilsen fra

Jeg snakker heller ikke om å starte noe "Holocaust" på muslimer, jeg snakker om å stanse en politisk voldskultur som er i ferd med å bli vårt årtusens svøpe.

Du skjønner, jeg tror like mye på mine idealer som disse morderne, om ikke mer. Det håper jeg også millioner av andre frihetselskende mennesker gjør, slik at vi kan befri verden for slikt pakk som dreper uskyldige i Allahs navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...