pus Skrevet 12. februar 2001 Del Skrevet 12. februar 2001 Hei til middag id ag spiste jeg nesten 1 kyllingfilet, 1 potet, litt sjysaus og masse tilbehør: shampignong (hermetisk) minimais rødløk broccoli blomkål er det slik å forstå at man kan spise så mye man vil av dette??? I så fall er det ikke mange kaloriene jeg fikk i meg på dette måltidet: Kyllingfile'en ca 150, poteten ca 100, tilbehøret !???? Håper noen kan svare meg på dette, for denne middagen ble jeg mett av, så fint om jeg kan spise mye av dette :-) PS! Jeg er naturligvis på slanker'n :-) MVH 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Higgins Skrevet 12. februar 2001 Del Skrevet 12. februar 2001 Hørtes både sunt og godt ut, det der! Hogg innpå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stinemor Skrevet 13. februar 2001 Del Skrevet 13. februar 2001 Hei! Jeg kan svare i Grete Roede-modus: Der veier vi ikke grønnsakene, det er bare å lasse innpå. Ved å spise 2 - TO! - kyllingfileter og 2 små poteter, pluss en haug med grønnsaker, får du i deg under 400 kcal på en middag. Kos deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 13. februar 2001 Del Skrevet 13. februar 2001 Hei pus Dette var en sunn og bra middag. Det er fint at du kombinerer noe kjøtt (eller fisk) med poteter og grønnsaker fordi det gjør at du får et variert inntak av næringsstoffer. Ernæringsmessig er det fint om du varierer mellom ulike middagsalternativer slik at variasjonen i kosten blir enda større. Noen forslag er wok, pastaretter, risretter etc. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.