Gjest Kjempeglad for råd Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Jeg er så lei av å uroe meg for alt mulig. Hvordan kan jeg få tankene bort fra å ha det slik? Jeg vil rett og slett lære meg å ikke tenke slikt. Det kan være sykdomsangst (hvis jeg får vite om noen andre som er syk ovs). Min livskvalitet blir rett og slett forringet av dette. Jeg vil være glad i livet og ta vare på min familie med mann og barn, slik at jeg får høynet min livskvalitet. Noen råd til meg? 0 Siter
Gjest GAD Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Terapi kan hjelpe, men det tar lang tid. Jeg har slitt med generalisert angst (eller bekymringsangst) i en årrekke. Jeg fikk god hgjelp av Cipralex. Har gått på det i et halvt år nå. Lite bivirkninger også. 0 Siter
Gjest glomsa Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 det er første gang,,jeg nevner min bekymringsangst så åpen.Trodde jeg klarte å skjule det så godt-for mine barn og venner.Her forleden fikk jeg så øra flagret av min voksne datter.Jeg måtte slutte med å bekymre meg sånn-det smittet over på andre.Så nå går jeg rundt å bekymre meg over -hva jeg må si.Veie mine ord kansje? Men det blir helt feil det også-syns jeg.Har begynnt å grue meg til vennerslag også,men har ikke noe problem å snakke med fremmede mennesker.Lurer på om jeg må søke hjelp for det? sliter nå med mørketiden i tillegg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.